2006-12-24, 13:08
Medlem
johanbtks avatar
Min WT-radar ger kraftigt utslag:

http://www.expressen.se/index.jsp?a=805792
Citera
2006-12-24, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kandisbilder
Minns att jag själv ville ha en taggtrådstatuering då när Pamela hade det i Barb Wire

Det är illa... Tur att du hejdade dig i tid... Jag ville själv ha ett vikingaksepp med en tribal runtom, tur att jag valde klassiska sjömansmotiv, men nu är ju dom poppis, och kommer säkert att betraktas som WT om tio år, men då är min första 20 år...
Citera
2006-12-24, 21:12
Medlem
JEzuss avatar
Var på ett WT tillhåll igår och köpte lite godsaker, jag talar givetvis om systembolaget, framför mig i kön står de givetvis på rad med Sofiero extra stark, svensk starköl, starköl och nån skön en liters vinare i låda.

=)
Citera
2006-12-24, 21:17
Medlem
tweek_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrLawson
Hur är det med dom där supertuffa taggtråds tatueringarna som alla tjejer gjorde för tio år sedan, (Visst var det Pamela Anderson som gjorde dom poppis efter Barbwire??) Är det inte lite WT poäng??

Det är om möjligt ännu mer WT än tribaler.
Citera
2006-12-25, 21:03
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tweek_
Det är om möjligt ännu mer WT än tribaler.

"Same shit, different names". Enligt mig
Citera
2006-12-26, 01:22
Medlem
Citat:
Hur är det med dom där supertuffa taggtråds tatueringarna som alla tjejer gjorde för tio år sedan, (Visst var det Pamela Anderson som gjorde dom poppis efter Barbwire??) Är det inte lite WT poäng??

Alla tatueringar och piercings är WT.

Tydlig klasstämpel.
Citera
2006-12-26, 09:07
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Vuxna WTs har ofta ringsignaler från Jamba och dylikt.

"De ringeeeeeeer"
"Bebis skratt"
osv
Citera
2006-12-26, 16:00
Bannlyst
Citat:
Det är illa... Tur att du hejdade dig i tid... Jag ville själv ha ett vikingaksepp med en tribal runtom, tur att jag valde klassiska sjömansmotiv, men nu är ju dom poppis, och kommer säkert att betraktas som WT om tio år, men då är min första 20 år...
Japp tur att man inte skaffade taggtråden, men man har massa annat skit på armarna som heller inte är så snyggt, men nu sitter det där.

Precis ditt skepp är snyggare utan tribalen.

Citat:
Ursprungligen postat av whoremaster
Alla tatueringar och piercings är WT.

Tydlig klasstämpel.
Klart att det är White Trash med tatueringar och piercing, själv har jag 7 tatueringar på armarna och 1 ring i höger öra och 2 ringar i vänster öra
Citera
2006-12-26, 20:58
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Firade julafton hos min bror. Hans barn fick grälla dockor av märket "Super-bling". 90% av maten hade han köpt färdig på Ica Maxi. Han gav mig en låda med praktiska tillbehör till bilen. Han viste exakt vilken bil jag har och vilken årsmodell, vilket är mer än jag själv vet. När jag åkte hem skickade han med mig ett 24-pack Norrlands Guld som bonus (kommer ta mig 4 år att dricka upp, då jag på min höjd tar en starköl till maten om det är passande maträtt). Han hade köpt på sig mängder på "rullande systemet" som kommer med leverans från Tyskland då och då

Min bror är WT och det känns riktigt bra.
Citera
2006-12-26, 22:53
Medlem
Silvanuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wheyrd
När jag är ute och reser med polare brukar jag vara full i princip jämt [...] Hursomhelst, det jag vill komma till är: låter det som WT?
Jag har börjat tänka på detta på sistone, om jag ändå inte är en klockren WT-snubbe. Det enda jag kan tänka till mitt försvar är att jag pluggar på universitet, kommer ifrån en städad medelklassfamilj och har bra ekonomi trots mitt studentskap, inte direkt klassiska WT-attribut, dessutom har jag god smak och har aldrig varit på Lidl.

Nej, supiga studenter är inte WT.
Citera
2006-12-26, 23:15
Medlem
Ett litet djurs avatar
Att följa Countrygalan i Nashville som går på svt1 just nu måste väl ändå vara rätt så WT?

Själv kollar jag på Deadliest Catch som gått på Discovery hela dagen, riktigt bra skit.
Citera
2006-12-27, 11:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ett litet djur
Att följa Countrygalan i Nashville som går på svt1 just nu måste väl ändå vara rätt så WT?

Själv kollar jag på Deadliest Catch som gått på Discovery hela dagen, riktigt bra skit.
Hehe, självklart kollade jag på Countrygalan på SVT1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in