2011-01-15, 18:03
Medlem
Någon som vet var jag kan beställa Inderal? Det är väl fullt lagligt att beställa från utlandet så länge det inte är narkotikaklassat, om jag förstått det rätt?
2011-01-15, 18:09
Medlem
Apocryphas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asbus
Någon som vet var jag kan beställa Inderal? Det är väl fullt lagligt att beställa från utlandet så länge det inte är narkotikaklassat, om jag förstått det rätt?
Betablockaren? Nej, inte lagligt att importera utan recept eller tillstånd.
2011-01-15, 18:23
Medlem
darkseverins avatar
Goldpharma.com!
Jag beställde bland annat Inderal därifrån, de skriver ut recept som ska gälla juridiskt inom EU. Fick mitt senaste paket från Spanien med allt möjligt efter 3 dagar.
2011-01-15, 18:31
Medlem
Slingshots avatar
Är ju annars inte svårt att få det utskrivet, bara säga att du är stresskänslig eller liknande.
2011-01-15, 18:59
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Är ju annars inte svårt att få det utskrivet, bara säga att du är stresskänslig eller liknande.
Nej precis. Det är ju sånt som folk kan ta innan dom ska hålla föreläsningar och sånt.
Det är nog svårare att hitta nåt ställe att beställa från än att gå till läkaren. Det kan jag lova till 99%. Finns ju ingen efterfrågan efter sånt på den illegala marknaden.
2011-01-15, 19:01
Medlem
echaufferads avatar
Inderal är lätt att få av läkare. Säg att du lider av social fobi, rodnad, panik osv osv så är d tvärlugnt
2011-01-15, 19:03
Medlem
Är det verkligen så lätt att få utskrivet? Trodde endast dom skrev ut det till lite äldre, säg 20+.

Jag är 19.
2011-01-15, 19:08
Medlem
echaufferads avatar
Det beror ju helt på vad du lider av.... du måste ju noggrant förklara vad som är ditt problem och hur mycket det påverkar ditt allmäntillstånd. Om du säger att du får hjärtklappning eller rodnad osv i socialt ansträngda miljöer och att du lider av detta kommer du få inderal. Jag äter inderal för erytrofobi (rädsla att rodna). Jag är själv ung och fullt frisk i övrigt. Passa dig dock för att börja ta det för jämnan.. biverkningarna är oändligt många iaf för mig.
2011-01-15, 19:15
Medlem
Slingshots avatar
Jo illamående är vanligt, spydde hela tiden i början men nu äter jag stora doser plus Seloken utan några biverkningar förutom kalla händer och fötter. När du ska sluta så sluta inte ta dom helt plötsligt utan trappa ner dosen annars finns det risk för att blodtrycket o pulsen stiger rätt mkt eftersom kroppen är van vid betablockerare.

Det blir då en chock för kroppen eftersom hjärtat bildar fler betareceptorer när man äter betablockerare.

Testade Klonidin (Catapresan) som är en alfa-2-adrenerg agonist som också sänker blodtrycket och pulsen en gång när jag skulle tända av ifrån GBL men fick tydligen en allergisk reaktion och fick hela 180! i vilopuls och fick åka ambulans till akuten, trodde jag skulle dö.
Senast redigerad av Slingshot 2011-01-15 kl. 19:42.
2017-08-17, 23:52
Moderator
Morfar-52s avatar
Fråga för shoptråd numera. Låst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in