2011-01-15, 15:48
Medlem
HemligaArnes avatar
Nu är det ju ett tag sen han hade någon form av talang men noterade precis nedan:

RXDLUND, JXNNY EXIK GXNNAR (71122X-691X) FRXHOLMENS MIXTELVÄG 15.
Utmätningsförsök: fullständig tillgångsundersökning 2011-01-10.
Antal anm 1 (1), tot 0 (0) kr. Skuldsaldo 2011-01-07 3 824 907 kr (1) st.

Har han blivit målvakt på äldre dagar?
Citera
2011-01-15, 16:19
Medlem
Buttra Molnets avatar
Han har säkert tjänat in en och annan krona i sina dagar så förhoppningsvis får Kronofogden tillbaka det han är skyldig.
Citera
2011-01-15, 19:31
Medlem
veni.vidi.vomuis avatar
https://www.flashback.org/sp6663448
Citat:
Ursprungligen postat av Skiftnyckel
Att han är ful spelar ju inte så stor roll, Brolin lyckades ju ett tag iaf
Däremot är han både lat och trodde att det räckte med bara talangen för att komma vidare och kanske inte tränade riktigt. Sen kan man misstänka att han har haft lite attitydproblem, han framstår ju inte som den mest ödmjuka människan direkt.

Apropå korkad: Han har varit inblandad i konstiga (olagliga) affärer angående importerade bilar, att han krökar friskt stämmer också, jag vet ett fall där han på fyllan gick lös på en grannes hus med tillhyggen och farbror blå fick tillkallas för att ta hand om eländet/Rödlund. Det känns ju inte som han har alla flingor i paketet direkt.

2010-08-26
http://fotboll.expressen.se/nyheter/1.2110877/rodlund-hoppar-av-orkar-inte-langre
"Fotbollsprofilen Jonny Rödlund hoppar av tränarjobbet i division 2-laget Skiljebo.
Orsaken: Personliga problem.
- Jag orkar inte längre, säger han till vlt.se. ...

...- Ett svårt beslut men jag orkar inte längre, säger han till vlt.se.
Enligt Rödlund själv har resultaten inget med avhoppet att göra utan det är familjesituationen som gör att han nu tackar för sig.
– Sista två veckorna har jag inte kunnat fokusera på fotbollen till hundra procent. Jag har kommit sent till träningarna och helt enkelt inte orkat satsa allt det som krävs på fotbollen. Det funkar inte, det har varit för mycket. Jag vill inte bli sjukskriven igen, säger Rödlund som för fyra år sedan var sjukskriven på grund av utbrändhet."
Citera
2011-01-15, 20:20
Medlem
W@ffens avatar
Rödlund måste ha varit den "största talangen" som aldrig blev något.
Citera
2011-01-16, 00:56
Medlem
sang-reals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W@ffen
Rödlund måste ha varit den "största talangen" som aldrig blev något.
han gick under smeknamnet "talangen" när det stod klart att han aldrig skulle bli nåt stort
Citera
2011-01-16, 01:17
Medlem
sang-reals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttra Molnet
Han har säkert tjänat in en och annan krona i sina dagar så förhoppningsvis får Kronofogden tillbaka det han är skyldig.
Är inte idrottsproffs experter på att bränna pengarna för att bli utfattiga några år efter att de slutat.
Citera
2011-01-18, 12:39
Medlem
magpies avatar
Sålde inte han en Ferrari på Blocket för något/några år sedan?
Citera
2011-01-18, 13:24
Medlem
Jonny Rödlund är en sliskig fyllskalle. Var på en tillställning för något år sedan och satan i gatan vad packad han var. Riktigt patetiskt full så att alla garvade bakom ryggen på honom. Förstår att han har familjeproblem, fattar inte att hans bättre hälft överhuvudtaget behåller fyllskallen.
Citera
2015-08-20, 19:12
Medlem
Headshrinkers avatar
Svensk fotbollsprofil fast – för kokainbrott 20/8 -15

http://www.expressen.se/sport/fotboll/svensk-fotbollsprofil-fast--for-kokainbrott/

En före detta svensk landslagspelare i fotboll har åkt fast för kokainbruk.

Vem törs ni gissa på?

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Inlägget har redigerats genom att ta bort en del av den citerade artikeln som finns i spoilern.

/Moderator
Senast redigerad av Moll-E 2015-08-21 kl. 11:36.
Citera
2015-08-20, 19:14
Medlem
Tullamores avatar
Magnus Hedman?
Citera
2015-08-20, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tullamore
Magnus Hedman?

Har han varit tränare inom fotboll?

Annars ingen dålig gissning?

H.larsson?
Citera
2015-08-20, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tullamore
Magnus Hedman?

Citat:
Ursprungligen postat av Money4life
Har han varit tränare inom fotboll?

Annars ingen dålig gissning?

H.larsson?

LÄS första inlägget en gång till innan ni postar nästa gång. Så ser ni ju klart och tydligt att det INTE kan vara Magnus Hedman.

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in