Rätta mig om jag har fel men vafan säljer de det till alla åldersgrupper, Det är inte nikotinet i snus som är farligt, Iof så är snuset i stort sett ofralig
tror inte ens jag orkar köpa en dosa och testa, slutade med general igår
Köpte en dosa igår, la in en prilla.
Någon timme senare hade jag glömt bort att det inte var min vanliga general. Så helt dumt är det väl inte dagen man ska sluta.
jag tycker det var bra, visst man får inget nikotin i sig , men det svider skönt.
Funkar bra när man ska sova om man som jag gärna vill somna in med det där svidandet under läppen. Så slipper man vakna med gojsa i munnen också.
Allra bästa hade varit om det var rök-fria cigaretter som kom
Chokladcigaretter.. Har för mig det hette så iaf. Förstod aldrig meningen med dem.. Var ju mest en massa papper med choklad inuti. Kanske ska bjuda de som röker i din bekantskapskrets?
Choklad ryker ju inte precis...
Jag såg reklam för något nikotinfritt snus..Kan det stämma och är det någon som testat?
Är det något att ha??
Vad kostar en dosa?
Jag slutade snusa 1 feb 2000 efter 15 års storsnusande och har fortfarande ett duktigt sug.
Så jag tänkte att det här kanske var något för mig, jag vill inte börja med nikotinet igen..har hållt mig länge nu.
Jag försökte söka på nikotinfritt snus men hittade inget, finns det redan en länk om detta så lås och hänvisa mig.
tycker det vore konstigt om det inte finns en tråd om detta??
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!