2017-12-03, 10:48
Medlem
Lotta Fahlberg? Håller med Mediemannen - hon är olidlig - pallar inte för hennes röst - oengagerad - verkar vara nån annanstans - nu alltså Lillehammer. Litet av Jacobs röst - litet plågad - men han kan ju sina saker.
Citera
2017-12-03, 13:06
Medlem
wizzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swerco
Lotta Fahlberg? Håller med Mediemannen - hon är olidlig - pallar inte för hennes röst - oengagerad - verkar vara nån annanstans - nu alltså Lillehammer. Litet av Jacobs röst - litet plågad - men han kan ju sina saker.
Precis vad jag tänkte med nu när jag hörde henne, låter anfådd och lite Jacob hård imiterande. Fick fan stänga av, klarade inte höra henne.
Citera
2017-12-03, 14:35
Bannlyst
Ärligt talat var jag tvungen att bildsöka på namnet. Men ärligt talat, inte ens då kände jag igen henne som någon slags profil på tv.
Citera
2017-12-04, 23:00
Medlem
ja hon är olidlig. Men den här Jonas var också en konstig en - liksom han Cris Härenstam - de är konstlade-påhittade-känner inget för idrott - allt har ballat ut helt enkelt. Är inte Jacob också en plikttrogen liten tomte?
Citera
2017-12-16, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wizzman
Precis vad jag tänkte med nu när jag hörde henne, låter anfådd och lite Jacob hård imiterande. Fick fan stänga av, klarade inte höra henne.
Yvette är också olidlig.. Den enda tjejen som håller måttet är Johanna Ojala, resten är inkvoterade.
Citera
2018-01-06, 14:13
Medlem
Sannerligen - Yvette är olidlig. Rekryteringen är inavel - upp till tre generationer - tex Tolgraven.
Citera
2018-01-25, 18:44
Medlem
Lotta Fahlberg är tyväär en blek figur. Hon är surrig. Urtråkig, har en röst som förmodligen skulle passivisera en adhd-diagnoticerad, brunstig älgtjur. Vem står för kvalitetsgranskningen på SVT-sport? Är det helt omodernt att kräva att man ska prestera?
Citera
2018-01-25, 18:46
Medlem
[quote=Tokholger|63028054]Lotta Fahlberg är tyvärr en blek figur. Hon är surrig. Urtråkig, har en röst som förmodligen skulle passivisera en adhd-diagnosticerad, brunstig älgtjur. Vem står för kvalitetsgranskningen på SVT-sport? Är det helt omodernt att kräva att man ska prestera?
Citera
2018-12-21, 10:32
Medlem
konstigkonsts avatar
Varför insisterar SVT på att Fahlberg ska kommentera? Istället för att vara reservkommentator till längdskidorna är hon i år reserv till skidskyttet. Lika snurrigt som vanligt.
Citera
2019-01-17, 12:33
Medlem
Salavat-Julayevs avatar
...och på tredje sträckan ska xxx ut..
"vi kanske ska skjuta stående först?".. (Björn Ferry)

Yr är bara förnamnet. Totalt väck är hon.
Citera
2019-01-22, 07:28
Medlem
Hon är vansinnigt jobbig att lyssna på med sina oj, oj, oj, oj, oj, oj och sedan aj, aj, aj, aj, aj, aj... dessutom småstönande hela tiden hon pratar. Sitter och småmumlar...
Jag byter kanal till ES när skidskyttet sänds där.
Citera
2019-01-27, 15:54
Medlem
FY FAEN! Så jävla jobbig att lyssna på. Så jävla dålig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in