2011-01-14, 17:05
Medlem
bizarroboys avatar
De matcherna som TV4 sänder idag är:
Island-Ungern
Sydkorea-Argetina
Polen-Slovakien
2011-01-14, 17:09
Medlem
Roevarns avatar
Varför ligger tråden i Hockey?
2011-01-14, 17:11
Medlem
bizarroboys avatar
Eftersom det inte finns något underforum i "Bollsport" som behandlar matchprat-trådar. Gromgutten ombad oss då att lägga upp en matchsnacktråd för handbollen, i hockeyforat.
2011-01-14, 17:20
Medlem
Roevarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bizarroboy
Eftersom det inte finns något underforum i "Bollsport" som behandlar matchprat-trådar. Gromgutten ombad oss då att lägga upp en matchsnacktråd för handbollen, i hockeyforat.

då är jag med
2011-01-14, 17:23
Medlem
kugarns avatar
Var spelas Island - Ungern?
2011-01-14, 17:25
Medlem
bizarroboys avatar
Är imponerad av Island såhär långt. Palmarsson är en fantastisk spelmotor, Sigurdsson och Pettersson två kantsspelare av världsklass och Olafúr fortfarande världens bästa högernia i mitt tycke. Intelligentare handbollsspelare finns förmodligen inte. Sedan har de en mentalitet som är underbar också.
2011-01-14, 17:30
Medlem
bizarroboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugarn
Var spelas Island - Ungern?

Den spelas i Norrköping, och TV4 Sport, beroende på vad du menar.
2011-01-14, 17:31
Medlem
kugarns avatar
Citat:
Den spelas i Norrköping, och TV4 Sport, beroende på vad du menar.

Det var staden jag undrade över. Tackar
2011-01-14, 18:31
Medlem
32-26 till Island mot Ungern. Endast 6 bollar så det blev mer match än Sverige mot Chile. Samtidigt så blev det aldrig riktigt farligt. Island imponerar med att spela med mycket energi och vilja som kanske väger upp eventuella brister.

Och höpp där är Sydkorea- Argentina matchen igång. 15 min in och 8-6 ledning till sydkorea.
Senast redigerad av Killa_Mike 2011-01-14 kl. 18:36.
2011-01-14, 18:36
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Är imponerad av Island såhär långt. Palmarsson är en fantastisk spelmotor, Sigurdsson och Pettersson två kantsspelare av världsklass och Olafúr fortfarande världens bästa högernia i mitt tycke. Intelligentare handbollsspelare finns förmodligen inte. Sedan har de en mentalitet som är underbar också.

Ja, de ser riktigt svårfjällade ut. Tror de går utan poängtapp genom första gruppen, alltså att de slår Norge och Österrike. Förunderligt att Stefansson håller sådan ypperlig klass fortfarande, spänstig, rapp, rejält klipp i skottet.
2011-01-14, 18:45
Medlem
Jag gillar hur klockan rullar, trots att det blåsts straff.
2011-01-14, 19:05
Medlem
Jag såg verkligen fram emot Sydkorea - Argentina matchen då de, inte bara är i Sveriges grupp men, kan verkligen överraska. Sen har man så dålig koll på sydkoreanerna och argentinarna att det blir alltid spännande att se de.

Men koreanerna ser väldigt sårbara och spelar de såhär mot Sverige så borde vi vinna. De är inte lika snabba i kontringarna och har nästan ingen andra fas. Man ska nog inte läsa ut för mycket ur en match men de imponerar inte idag.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in