Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-14, 09:02
Medlem
Wajis avatar
Lyssnade på radion i morse och hörde att han stoppade in 41st enkronor under förhuden som ett försök till guinness rekordbok)

Han verkar vilja göra många saker naken, men han måste väl ha en riktig FB stake för kunna göra såna här saker eller?

Vad vet vi mer om denna lilla mediakåta radiopratare...................
Citera
2011-01-14, 10:06
Medlem
.Perkabalos avatar
Ja, jävlar i min låda, 41 enkronor!!
Citera
2011-01-14, 11:28
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Perkabalo
Ja, jävlar i min låda, 41 enkronor!!

Ian Hauglund kör ju med ölflaskkapsyler, kanske inte 41, men en jävla massa!!!
Citera
2011-01-15, 14:43
Medlem
Slashcares avatar
Bisarrt http://www.rixfm.com/program/rix-morronzoo/bildgalleri/ola-slar-varldsrekord/1
Citera
2011-02-28, 22:52
Avstängd
Lacerdas avatar
Har suttit och chattat med en polare om att det inte kan stämma, men jag letade upp 10 enkronor och fick in det ganska lätt. Har inte fler mynt hemma men 10 mynt till kan jag pressa ner. Är inte detta något som man här på flashback bör kunna slå? 41 mynt borde inte vara någon match för de värsta fb dasarna.
Citera
2011-03-01, 15:03
Medlem
Silverstakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Har suttit och chattat med en polare om att det inte kan stämma, men jag letade upp 10 enkronor och fick in det ganska lätt. Har inte fler mynt hemma men 10 mynt till kan jag pressa ner. Är inte detta något som man här på flashback bör kunna slå? 41 mynt borde inte vara någon match för de värsta fb dasarna.

Kostymens storlet beror ju på bäraren, det blir inte mer över bara för att att staken är stor!
Citera
2018-09-04, 18:21
Medlem
Efter avhoppet från NRJ:s morgonshow "Vakna med NRJ" är det nu klart att Ola Lustig kliver över till Power Hit Radio.
"Tänk att drömjobbet va ledigt! Har sån sjuk tur i mitt liv man kan inte annat än att vara tacksam. Älska livet!", skriver radioprofilen på Instagram.

https://www.expressen.se/noje/efter-avhoppet-har-ar-radioprofilens-nya-jobb/
Citera
2018-09-06, 18:15
Medlem
psaks avatar
Han började väl i gameshows i tv3/tv6 samtidigt som värmländskan Linda Kjellén, som han fick familj med (är tydligen skilda nu)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in