Citat:
Ursprungligen postat av PattiFnatt
Problemet med din ide är att svensken är för lat och feg för att agera irl. De motstånd mot invandringen som sker är främst via internet. En ide som skulle kunna funka är att man lägger upp en hemsida där folk fritt kan lägga upp en invandrar med namn, bild och kryssa in på en karta. Folk skulle då kunna gå in och se vilka invandrare som finns i en närhet och skriva massa skit som de gjort. På så sätt skulle alla invandrare bli granskade och stå till svars för allt dumt de gör
Tänk er invandrarboken.se liknande facebook där alla invandrar finns med och folk fritt kan bedöma om de är bra eller dåliga invandrare :P
Det DÄR var fan en av de bästa idéerna jag hört på länge. SNÄLLA kan inte någon jävel göra det. Någon pissed-off förälder till berikat barn, som inte har något att förlora. Jag är inte i Sverige atm och kan inte webb-design, + jag har mycket att förlora, drf jag hoppas att någon annan gör det.
För övrigt hoppas jag innerligt att folk börjar med civil olydnad snart. Jag menar, vem vill ens betala skatt i Sverige längre? Föda upp våldtäktsmän? Om jag får chansen är jag lätt på, och det tror jag många fler där ute också är.
All respekt och heder till er modiga själar där ute!