2011-01-23, 20:59
Medlem
Ola Schuberts avatar
Mycket beror nog på vilka filmer hon medverkat i. Se bara på Peter Haber. Jag hade ingen som helst respekt för honom efter hans minst sagt flata skådepeleri i Beck-filmerna. Men i Män som hatar kvinnor så får han äntligen visa vad han går för!

Helena är i alla fall grönjävlig på att spela kåt. Det är iof också Lena Endre,(i filmen ögat), också. Men Endre har också visat att hon kan spela en mängd olika karaktärer. Kanske Helena Bergström också får den chansen. Mycket hänger på ett riktigt bra manus.
Citera
2024-12-06, 14:25
Medlem
Bartman777s avatar
Jag tycker mig läsa lite här och där att många stör sig på Bergström. Hon är dramatisk och gapar gärna osv. Det finns kanske mer kritik.

Men jag fattar det inte riktigt.
Varför en sådan avsky mot henne? Hon gör väl den roll hon blir tillsagd att göra i filmen, och hon råkar vara bra på att spela lite dramatisk till och från, kanske därför hon får sådana roller också. Jag tycker inte hon sticker ut nämnvärt mer än andra skådespelare som gör sina "nischar" (om vi kallar det så) på ett bra sätt.

Det finns ju hur många skådespelare som helst i världen som har sin lilla grej som sticker ut i sitt skådespel och som kanske blir lite till deras nisch.

Jag anser att kritiken mot henne är överdriven. Och sen har det där upprepats så många gånger så fler och fler hakar på.
Citera
2024-12-06, 14:40
Medlem
trickydicks avatar
Hon är bra som milf i nya The Pirate Bay serien.

https://www.svtplay.se/the-pirate-bay
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in