2011-01-13, 16:33
Medlem
Har åkt på ett otroligt störande problem där texten (allt - länkar, inlägg, artiklar.. ja, ni fattar. Allt som är skrivet) har en skugga. Till och med när jag skriver så får texten en skugga. Skuggan är vit och får texten att se ganska suddig ut - ungefär som att man har sparat en print screen i Paint som .jpg.

Det här problemet uppstår i både Chrome och Firefox så jag tror inte att det är webbläsaren det är fel på... Någon som vet vad jag ska göra för att få bort det? Otroligt jobbigt att läsa en text med skugga på
Citera
2011-01-13, 16:35
Medlem
fbtrollets avatar
Vet exakt hur du menar, har exakt lika dant men med gråa kanter, t.om i spel är det så Och när man kollar film är det SJUKT jobbigt
Citera
2011-01-13, 16:35
Medlem
Börja med att reseta skärmens inställningar.
Om det inte hjälper så kan du ställa om datorn till en tidpunkt då du vet att du inte hade problemet (dina filer påverkas inte av återställningen).
Fungerar inte det kan du även pröva att installera om drivrutinerna/uppdatera till senaste.
Formatering är väl en sista utväg annars.
Citera
2011-01-13, 16:36
Medlem
cannaBes avatar
Om det bara är text så kanske du ska kolla dina Clear Type-inställningar. Annars kanske det är en inställning på skärmen. Kolla igenom menyn och se om du har "Sharpness" eller liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in