Har åkt på ett otroligt störande problem där texten (allt - länkar, inlägg, artiklar.. ja, ni fattar. Allt som är skrivet) har en skugga. Till och med när jag skriver så får texten en skugga. Skuggan är vit och får texten att se ganska suddig ut - ungefär som att man har sparat en print screen i Paint som .jpg.
Det här problemet uppstår i både Chrome och Firefox så jag tror inte att det är webbläsaren det är fel på... Någon som vet vad jag ska göra för att få bort det? Otroligt jobbigt att läsa en text med skugga på
Börja med att reseta skärmens inställningar.
Om det inte hjälper så kan du ställa om datorn till en tidpunkt då du vet att du inte hade problemet (dina filer påverkas inte av återställningen).
Fungerar inte det kan du även pröva att installera om drivrutinerna/uppdatera till senaste.
Formatering är väl en sista utväg annars.
Om det bara är text så kanske du ska kolla dina Clear Type-inställningar. Annars kanske det är en inställning på skärmen. Kolla igenom menyn och se om du har "Sharpness" eller liknande.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!