• 1
  • 2
2011-01-14, 14:25
Medlem
Jag hade aldrig kissat i en burk för min arbetsgivare, speciellt inte om jag inte skrivit på några papper på det.
Citera
2011-01-14, 16:45
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namian
tack för att ni dela med info känns lite bättre nu har förövrigt sjukskrivit mig men fick lite panik när någon här på tråden skrev att jag har 10% chans o faila :/ hoppas det inte stämmer, ninjapanda får jag fråga om du gjorde något specielt tex träna som tok osv för o bli ren på 2.5 vecka?
Lita inte på dem som hittar på egen statistik. Du kan vara lugn inför provet, tro mig.
Citera
2011-01-20, 22:17
Medlem
ninjapandas avatar
Citat:
ninjapanda får jag fråga om du gjorde något specielt tex träna som tok osv för o bli ren på 2.5 vecka?

Nä jag gjorde ingenting, har blivit av med det snabbare med när jag bara rökt på enstaka tillfällen.. Men träna,basta osv är väldigt bra om du vill bli ren snabbt

Edit: lite sent postat men hoppas att det gick bra för dig!
Senast redigerad av ninjapanda 2011-01-20 kl. 22:42.
Citera
2011-01-21, 14:08
Bannlyst
Citat:
tack för att ni dela med info känns lite bättre nu har förövrigt sjukskrivit mig men fick lite panik när någon här på tråden skrev att jag har 10% chans o faila :/ hoppas det inte stämmer, ninjapanda får jag fråga om du gjorde något specielt tex träna som tok osv för o bli ren på 2.5 vecka?
Du kommer ju ändå inte ha en framtid på det jobbet om du sjukskriver dej titt som tätt så det spelar mindre roll ifall du är positiv eller inte !

Vart fan är sverige på väg, äckliga jävla knarkare som inte vill jobba.
Moderaterna har nog fan en poäng ändå när dom kallar folk för lata, obildade jävla patrask.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in