Jag har sökt igenom hela flashback för att konstatera att det nästan inte finns något skrivet om denna fantastiska musikgenre..
Själv är jag helt fast och måste dela med mig lite. Musiken är helt fantastisk och trots samma rytm så är den otroligt varierande. Sen att dansen är helt off the hook, skitkul och dansa och riktigt het.. Är det någon som har tips på bra bachata så tipsa gärna Måste väl ändå finnas folk på flashback som lyssnar på bachata? Och ni som lyssnar för första gången, det är väl inte möjligt att hata på detta? Ett plus är väl förstås om man förstår spanska men kan nog njutas av ändå!
Var helt ärligt bland det sämsta jag någonsin har hört, sån här musik får det att krypa i kroppen av obehag...då är jag ändå någon som lyssnar på det mesta i musikväg
finns nog en anledning till att inget finns skrivet om denna "musiken".. helt värdelöst är min åsikt.
förstod ifs att det skulle finnas många hatare här på flashback. men lite märkligt är det när genren är omåttligt populär i latinamerika och i USA.. kolla bara första videon 50 miljoner + views