Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-12, 19:03
Jag bor i Ängelholm, o har bara varit inlagd här. Men jag har kört en anhörig till psykakuten i Helsingborg. Men hur ser det ut på de låsta avdelningarna i Helsingborg? Har de en brits där man kan bli fastspänd på?

En gång när jag knivade farsan så kom polisen o hämtade mig, o de diskuterade om de skulle köra mig till psyk i Helsingborg, men jag hamnade på vanliga akuten i Ängelholm, då jag lugnade ner mig ganska snabbt.

För de kanske ska flytta avdelningarna från Ängelholm till Helsingborg. Nerdragningar typ...
Citera
2011-04-20, 23:13
Medlem
TjackKnapriss avatar
har själv legat på en av de låsta och jag har för mig där fanns ett rum med möjlighet till fastspänning eller om det va en vanlig sjukhussäng med spännen kommer jag inte ihåg.
i övrigt så är den inte alls sjukhusaktig...då jag låg där va rummet som ett sovrum med relativt bekväm säng. civilt klädd personal har jag för mig.
möjlighet till gemensam telefon och tv.
Citera
2011-04-21, 02:27
Medlem
MannenBakomDigs avatar
Nu förstår inte alls hur du fungerar TS, men du har skrivit att du är paranoid. Fast nu avslöjar du mer eller mindre vart du bor? Nej, jag vill såklart inte outa dig. Jag bara undrar hur du tänker ibland, då du verkar vara mycket paranoid av dig annars.

Varför vill du förövrigt bli fastspänd? Det kan ju omöjligt vara bra för dig om du nu är paranoid.

Citat:
Ursprungligen postat av TjackKnapris
har själv legat på en av de låsta och jag har för mig där fanns ett rum med möjlighet till fastspänning eller om det va en vanlig sjukhussäng med spännen kommer jag inte ihåg.
i övrigt så är den inte alls sjukhusaktig...då jag låg där va rummet som ett sovrum med relativt bekväm säng. civilt klädd personal har jag för mig.
möjlighet till gemensam telefon och tv.

Det låter som en avslappnad och skön miljö. Inte alls som jag har målat upp för mig själv!
Citera
2011-04-25, 02:17
Medlem
TjackKnapriss avatar
blev själv förvånad när man vakna där å random kille jag inte känner/sett innan bara du som är **** ? ja, hurså? din syster ringde och undra hur det va med dig.
sen visade den intagne killen mig telefonen så jag kunde ringa ut och presentera sig.
jag trivdes...missförstå mig rätt
Citera
2011-04-25, 17:05
Citat:
Ursprungligen postat av MannenBakomDig
Nu förstår inte alls hur du fungerar TS, men du har skrivit att du är paranoid. Fast nu avslöjar du mer eller mindre vart du bor? Nej, jag vill såklart inte outa dig. Jag bara undrar hur du tänker ibland, då du verkar vara mycket paranoid av dig annars.

Varför vill du förövrigt bli fastspänd? Det kan ju omöjligt vara bra för dig om du nu är paranoid.
Jo, därför att när det började spekuleras i min riktiga identidet, så blev jag väldigt paranoid. Så därför har jag outat mig själv, skrivit vad jag heter, postat bilder på mig o min bil (med reg-numret), pratat i radio om Flashback o tom. skrivit ut mitt telefonnummer här. Bättre att ha så få hemligheter som möjligt, det gör en mindre paranoid.

Men jag vill inte bli fastspänd, jag bara undrade om det fanns i Helsingborg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in