2011-01-12, 13:55
Medlem
BajsExplosions avatar
Tjenare. Jag är besviken och äcklad av fragbite.com just nu. Först bannade de mig i 121 timmar för min åsikt om tecknad porr, incest och månggifte. Deras anledning var att tråden inte skulle kunna skapa diskussion men det var det den hade gjort med 50+ inlägg!

http://data.fuskbugg.se/dipdip/Fragbite1.jpg

Idag så gjorde jag en ny tråd på fragbite om just den här händelsen och hann få tre svar innan tråden togs ner och jag fick en ny bann på 199 timmar.

http://data.fuskbugg.se/dipdip/Fragbite2.jpg

Vad anser ni?

Själv tycker jag att fragbite, som privat hemsida har all rätt att banna vem de vill, av vilken anledning som helst, men det hindrar mig inte från att tycka att det är sjukt dålig stil! Dessutom borde de ändra i reglerna innan, och framförallt ska de vara ärliga när de anger anledning till ban! De gav mig i princip en anledning bara för att man ska ha en. De försökte inte ens att ge en anledning som stämde överrens något så när med mina trådar! Bägge hade potential till diskussion, en av de ledde till FAKTISK diskussion men ändå var anledningen till min ban båda gångerna att tråden inte kunde ge upphov till just diskussion!

Om 199 timmar ska jag göra en ny tråd på fragbite och ta upp det igen.

edit: det värsta är ändå att de försöker sopa undan spåren genom att ta bort min andra tråd... FYYFAN
Citera
2011-01-12, 13:59
Medlem
Dåligt :/ aldrig gillat fragbite.

Du gör rätt i att göra en ny tråd sen när bannen försvunnit
Citera
2011-01-12, 14:00
Medlem
cDk123s avatar
whine whine.
vem bryr sig?
Citera
2011-01-12, 14:27
Medlem
Supranoos avatar
OMG, shit alltså, herregud!!!!!!!

Seriöst, varför hänger du på fragbite när Flashback finns?
Citera
2011-01-12, 14:40
Medlem
Fredrikb82s avatar
Du bryter mot en regel de har, sedan bryter du mot en till genom att diskutera moderators agerande på fel ställe och du planerar att göra om samma misstag igen så fort du bara kan. Ser lovande ut.
Citera
2011-01-12, 14:51
Medlem
borderlinegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikb82
Du bryter mot en regel de har, sedan bryter du mot en till genom att diskutera moderators agerande på fel ställe och du planerar att göra om samma misstag igen så fort du bara kan. Ser lovande ut.

Ja precis. Du får skylla dig själv
Citera
2011-01-12, 15:12
Medlem
Grimpens avatar
Just därför ska du skita i fragbite och bli aktiv på Flashback!
Citera
2011-01-12, 15:30
Medlem
Leksingens avatar
fragbite måste väl vara den sämsta jävla sidan som någonsin funnits, fan vad jag hatar den sidan och alla som använder den.
Citera
2011-01-12, 15:36
Medlem
Keldons avatar
Som de bevingade orden lyder: Skit ska skit ha!

Kan vara värt att läsa igenom reglerna på ett forum innan man skapar trådar.
Att bryta mot reglerna och sedan försöka fiska sympatier på andra forum framstår som naivt och korkat. Du har givetvis rätten att framföra dina åsikter om Fragbite här men du förstår nog inte riktigt hur liten denna frågan framstår som hos andra personer.

Vi andra gillar Flashback alltså hänger vi här. Det hela är väldigt enkelt egentligen.
Citera
2011-01-12, 16:49
Medlem
BajsExplosions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikb82

Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Som de bevingade orden lyder: Skit ska skit ha!

Kan vara värt att läsa igenom reglerna på ett forum innan man skapar trådar.
Att bryta mot reglerna och sedan försöka fiska sympatier på andra forum framstår som naivt och korkat. Du har givetvis rätten att framföra dina åsikter om Fragbite här men du förstår nog inte riktigt hur liten denna frågan framstår som hos andra personer.

Vi andra gillar Flashback alltså hänger vi här. Det hela är väldigt enkelt egentligen.

Jag bröt inte mot några regler. Om jag isåfall gjorde det, varför visade de fel regel bredvid varningen? (regel 7 som handlar om bristande diskussionsunderlag)
Senast redigerad av BajsExplosion 2011-01-12 kl. 17:02.
Citera
2011-01-12, 17:02
Medlem
zBr9s avatar
Få se nu...

1. Du hänger på Fragbite

2. Du väljer "BajsExplosion" som användarnamn på Flashback

3. Du gör en helt uppenbar trollrtåd utan att ens anstränga dig för att få någon substans i den

4. Du motsätter dig sidans regelverk, gnäller när dom tar bort din pisstråd, skapar om tråden när bannen går ut, blir bannad igen, och ska nu skapa tråden för tredje gången?

Slutsatsen man kan dra från detta är att du inte passar in på Fragbite tyvärr. Nu vet jag inte om det finns något forum anpassat för barn som är så fruktansvärt efterblivna att dom inte platsar på Fragbite, men mitt tips skulle ändå vara att försöka hitta ett sådant där du kan skapa dina "loltrådar".

Citera
2011-01-12, 17:10
Medlem
BajsExplosions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Få se nu...

1. Du hänger på Fragbite

2. Du väljer "BajsExplosion" som användarnamn på Flashback

3. Du gör en helt uppenbar trollrtåd utan att ens anstränga dig för att få någon substans i den

4. Du motsätter dig sidans regelverk, gnäller när dom tar bort din pisstråd, skapar om tråden när bannen går ut, blir bannad igen, och ska nu skapa tråden för tredje gången?

Slutsatsen man kan dra från detta är att du inte passar in på Fragbite tyvärr. Nu vet jag inte om det finns något forum anpassat för barn som är så fruktansvärt efterblivna att dom inte platsar på Fragbite, men mitt tips skulle ändå vara att försöka hitta ett sådant där du kan skapa dina "loltrådar".

1. ok
2. ja
3. nej
4. nej, och nej jag gjorde inte om samma tråd.

jag kanske måste sluta bläddra i vissa forum, byta till ett "moget" nick och formulera det jag skriver jättebra för att göra min röst hörd på internet.
Senast redigerad av BajsExplosion 2011-01-12 kl. 17:15.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in