Dock hade jag hellre lagt lite mer pengar på grafikkortet och sänkt något annat. Finns det några andra billigare alternativ som ni har lust att dela mer er av?
Bla undrar jag om det inte finns ett bättre alternativ på moderkortet.
Grafikkortet duger faktiskt rätt bra, bättre att lägga pengarna på en lite bättre processor.. har inte kollat vilka cpu som moderkortet stöder än, men du borde kunna lägga till runt 500 kr och komma upp lite i hastigheten..
annars ser de ut som en relativt bra dator, borde kunna klara 95% av alla spel som släppts i år med normala grafikkrav, samt att den har tillräckligt mycket ram-minne för de flesta program.. men som sagt.. beror på vad du ska ha den till..
Grafikkortet duger faktiskt rätt bra, bättre att lägga pengarna på en lite bättre processor.. har inte kollat vilka cpu som moderkortet stöder än, men du borde kunna lägga till runt 500 kr och komma upp lite i hastigheten..
annars ser de ut som en relativt bra dator, borde kunna klara 95% av alla spel som släppts i år med normala grafikkrav, samt att den har tillräckligt mycket ram-minne för de flesta program.. men som sagt.. beror på vad du ska ha den till..
Låter bra Ja datorn ska väl vara beredd på det mesta, så lite allround. Bättre processor hade varit något. Får se ifall något dyker upp. Tack
Strömaggregatet kan bytas upp mot en 650 eller 700, om du planerar att lägga till externa hårddiskar och sånt.. i övrigt så är det en dator jag själv skulle kunna använda och då är jag rätt kräsen.. enda är väl processorn som sagt Lycka till