2021-12-28, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noppen
Söker fungerande FUP med tillhörande bilder på Daniel Sotomayor Säffle. Någon som har?
Detta var vad jag hade på S0t0m4y0r.
https://anonfiles.com/H6c5B0d1xc/Dr_p_S0t0m4y0r_7z
2021-12-28, 18:27
Bannlyst
Någon som har FUP på Artisten Yasin Mahamoud dömdes till fängelse i 10 månader för att ha planerat att kidnappa artisten Einár.
2021-12-28, 21:11
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersjimmy
Någon som har FUP på Artisten Yasin Mahamoud dömdes till fängelse i 10 månader för att ha planerat att kidnappa artisten Einár.

Leta i tråden om VNT så hittar du den där.
2021-12-28, 21:19
Medlem
Zzzzorrros avatar
Är det någon som har domen mot Sverigedemokraternas rättspolitiska talesperson Tobias Anderssons fars - Joachims dom?

Denne har tydligen drogat ner en försvarslös ung tjej och sedan förgripit sig på henne när hon var omhändertagen på LVU-hem och denna våldtäksman arbetade där.

Ett fullständigt genomvidrigt brott för den normalt funtade.

Gubben på 60+ bast har alltså först drogat och sedan använt benzo eller liknande preparat åt att droga ner ett betydligt yngre offer - yngre än hans egna son (!!!) och det i en mycket försvarslös ställning.

Plötsligt blir det tydligt och förklarar sonens falska manerism, kroppsspråk och gester i offentliga sammanhang så som intervjuer.

Ska man ringa till domstolen för att få ut domen om den nu inte finns här, eller hur gör man?

Tack på förhand.

Avslutningsvis undrar man ju onekligen hur pass väl en sådan våldtäktsman verkligen kan uppfostra sina egna avkommor och vad som rör sig mellan skallbenet bakom alla fasader och plattityder.
Senast redigerad av Zzzzorrro 2021-12-28 kl. 21:35.
2021-12-28, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro

-Kan du hjälp mig lite mer specifik var jag skall leta ?
vad betyder VNT ?
2021-12-28, 22:11
Bannlyst
Citat:

vad betyder VNT ?
2021-12-28, 22:17
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
vad betyder VNT ?

Vårbynätverket, pröva att googla det plus flashback. Och fup.

Det ska finnas där. Fanns där förut att läsa i alla fall. Sedan om länkarna fortfarande lever/funkar är en annan fråga. Men då kan du pröva att be vederbörande att ladda upp det igen.

Lycka till.
2021-12-28, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joskee
Dom där Fd Asir ledaren Soar Gurbuz pekar ut gärningsmannen som knivhugg han.
https://docdro.id/fmKxn6s

ser ju ut som båda golar varandra och vem dömdes eller dömdes båda? och vad dömdes personerna till i sånafall?
2021-12-28, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halteper
Detta var vad jag hade på S0t0m4y0r.
https://anonfiles.com/H6c5B0d1xc/Dr_p_S0t0m4y0r_7z
Tackar!
2021-12-28, 23:47
Medlem
Tricerasnoppss avatar
Verkar vara ett riktigt jävla as - lite sugen på vad som finns i FUP-väg att tillgå.

Citat:
Dalarnas län
Åtta sexbrott mot barn – 30-årig man åtalas

27 december 2021 15:07

Mannen, som häktades den 4 november i år, har enligt åtalet gjort sig skyldig till åtta sexbrott mot barn, bland annat våldtäkt. Till sin bevisning lägger åklagaren fram bevis att mannen vid ett tillfälle köpt barnbiljetter till målsäganden.
2021-12-29, 06:34
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
ser ju ut som båda golar varandra och vem dömdes eller dömdes båda? och vad dömdes personerna till i sånafall?

Åtalet verkar ogillas då "GMs" åberopande av nödvärn föreligger.

Lite tråkig sits för GM att hamna i med sitt kvinnofientliga tugg mtp BO kommer från en familj med många starka kvinnor, engagerade i kvinnokamp.

Säkert måste han pröjsa en ordentligt slant eller sticka med sitt pundararsle tillbaka till USA. "Gola" eller ej så lär inte BO låta sådant flyga förbi, om han nu inte blivit alldeles för gammal för spelet.
2021-12-29, 21:13
Medlem
Citat:
Åtalet verkar ogillas då "GMs" åberopande av nödvärn föreligger.

Lite tråkig sits för GM att hamna i med sitt kvinnofientliga tugg mtp BO kommer från en familj med många starka kvinnor, engagerade i kvinnokamp.

Säkert måste han pröjsa en ordentligt slant eller sticka med sitt pundararsle tillbaka till USA. "Gola" eller ej så lär inte BO låta sådant flyga förbi, om han nu inte blivit alldeles för gammal för spelet.

nej Suar är slut som artist sen många år tillbaka, idag gör ungarna narr av honom i trakterma och nu när Suar har golat så är han helt slut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in