Oh yes...! Inte lyckats hitta någon FUP där alls, vilket jag tyckte var jävligt märkligt. Använder dock FB:s egna sökfunktion i själva tråden, inte pallat läsa igenom allt...
Hej igen Jag har inte varit medlem tillräckligt länge för att pm:a, men jag skulle bli evigt tacksam om jag skulle få ta del av följande FUP
*Abbe Blattelito (lol)/
Hallååå på er...
Något nytt om Abbe Blattelito????
Har även samlat på mig en del FUPs/domar genom åren som jag kan dela med mig av. De allra flesta kommer nog från flashback från början men om ni inte orkar leta upp dem själva kan jag ladda upp dom på nytt åt era lata fanskap
Hojta till om det är något av nedanstående ni vi ha:
17-åring mördar hemlös, Hässleholm/ 60-årig kvinna rånad, kidnappad, och dumpad i skogen, 2018/ Abbe Blattelito (lol)/ AFA, Kärrtorp/ Anders Eklund - Pernilla Hellgren/ Ann-Christine och Tor Lekander, Mjölby/ Blocketkidnappningen/ Bobbyfallet/ Bunkerläkaren/ DIF-supporter dödsmisshandlad, Helsingborg 2014/ Elev våldtar lärare, Brinellgymnasiet i Nässjö 2018/ Ex on the beach-Johannes/ Helikopterrånet, Västberga/ Kattmördaren i Högsbo/ Knivattack på polis, Medborgarplatsen, Stockholm/ Kokainliga, Östermalm/ Linda Chen/ Livesänd våldtäkt, Uppsala/ Madelene Ekfalk ingjuten i betong, Upplands Väsby/ Malexander/ Marcus Brostedt dödad i trafikbråk, Tullinge/ Maria Lundberg, Boden 2017/ Martin Timell/ Mattias Flink/ Mord och mordförsök i P-hus, Norrköping/ Rödeby/ Salemmordet, 2000/ Therese Palmkvist, Långshyttan/ Tinderbedragare/ Tortyrliknande misshandel, Kalix/
Tortyrliknande misshandel, Luleå/
Tortyrliknande mord på Vilhelm Hennberg, Ljungby/ Tove Sehlin, Umeå 2013/ Trippelmord, Uddevalla 2015/ Vaktmästare skjuten, Malmö/ Vampyrkvinnan/ Vanitacaset/ Vatchareeya Bangsuan, Boden/ Victoria Örnberg, Uppsala 2016/ Inger Åström, Luleå.pdf Jimmy Möller, Malmberget 2016.pdf Rysk roulette, Frölunda.pdf
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!