Det är även del två.
Det var den länken som inte gick att ladda.
Jag har skickat upp en ny länk nu
Har en fråga
Det står att obduktionsbilderna och brottsplatsprotokollet ligger på en sekretessbelagd bilaga. Finns det någon möjlighet att vi skulle kunna få tag på den?
Ps. Då det tar enormt lång tid att ladda upp på hostarna med mitt internet, så kan det ta lite tid innan fler förundersökningsprotokoll dyker upp här, men jag hoppas att ni har överseende över det
Jag skulle vilja att ni som har några förundersökningsprotokoll zippar filerna och sedan laddar upp dem till hostarna megaupload eller speedyshare. Sedan när ni ska skapa en ny post med länkarna så följ denna struktur:
Brottsoffer
länk
Sen ni som söker efter några som inte finns så får ni posta er förfrågan, och sedan inga diskussioner om bilder osv i förundersökningsprotokollen då man kan göra det i respektive tråd. Om det skulle vara något problem med länkarna, skicka inte det som en post i tråden, utan gör det till respektive uppladdare, då tråden kommer att se mycket renare ut.
Så hoppas att ni får glädje av denna tråd!
edit: denna vill jag ska hamna längst fram i tråden, på första sidan så alla nås av detta meddelande när dem går in på denna tråd.. Sedan radera inte detta inlägg för OT då det är OnTopic, sedan så orkar jag inte skriva ett nytt sånt här meddelande för tredje gången..
Senast redigerad av Radioactiive 2011-12-07 kl. 22:16.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!