Enligt åtalet ska mannen ha begått våldtäkten mitt i publikhavet under Veronica Maggios spelning genom att hålla fast flickan och greppa tag om hennes hals. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19220479.ab
"Ikeaafrikan" skulle jag vilja ha, tack.
Antar att det är kökskniv lirarn som stabba en äldre dam och hamna i en fight med sonen?
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Fick hjälp av Rosa-pantern (hatten av) att fixa storleken på sista delen och sen göra alla dokumenten sökbara. Så här kommer alla delarna igen i förbättrad version, som alla bör kunna komma åt.
Jo, inga nya tyvärr, dock sitter jag på en del från kända fall, om någon vill ha något är det bara att citera Inte bara mord, massor av andra brott också.
Anna Lindh
Arboga
Askersund
Bilbråk i stockholm, slutar med mord
Bråvalla våldtäkten
Christian Larsson mord
Dalarö pappa dubbelmord
Kapten Klänning / Göran Lindberg
Häktesmordet
Hjulstabron
Kärrtorp SMR
Knutby
Ljungsbro
Lundsberg misshandel
Mattias Flink
Peter Mangs
Theo mord
Tensta gruppvåldtäkt
Therese Johansson
Varberg mordbrand
Boden Vachtarera
Lisa Holm
Ikea afrikan
Inga rån, däremot en om en polisman som stal från polishuset (beslag osv)
Fick hjälp av Rosa-pantern (hatten av) att fixa storleken på sista delen och sen göra alla dokumenten sökbara. Så här kommer alla delarna igen i förbättrad version, som alla bör kunna komma åt.
Den 88-årige damen ville bara vara snäll – då ska personalen från hemtjänsten ha utsatt henne för en stor pengabluff.
Den nu åtalade hemtjänstkvinnan gick runt till bankomater i Varberg och tog ut 24 000 kronor på damens konto, enligt offret helt utan hennes vetskap.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!