Tänkte kika om någon har FUP där en man först hota att skjuta sin fru när hon låg i deras gemensamma säng. Frun kom på något sätt ut på balkongen och flydde vidare in till sin dotter som sov i en gäststuga bredvid huset. Mannen skjuter sedan rakt in i stugan med 2 skott. Som tur var träffas ingen. Efteråt eldar han upp garage,bilar och huset dom bodde i. Sedan sköt han sig själv i bålen har jag för mig. Han fick 6 år. Detta hände i Frändefors.
Tja letar Fup och dom på mordet av Dragan Joksovic även kallat Solvalla mordet! Tack för mig! Kanske redan finns i tråden men ej hittat. Tack för hjälpen
Söker dom/häktningsförhandling eller vad som helst.
"Det var för drygt en månad sedan som en man häktades misstänkt för sexbrott mot barn. Samma man friades tidigare i år från misstankar om våldtäkt mot barn."
(http://m.nlt.se/nyheter/lidkoping/1....paign=redirect)
GM heter Thom*s H*llqvist
Är intresserad av domar och FUP:ar kopplade till nordiska moståndsrörelsen/svenska motståndsrörelsen. Främst mordet på Joakim Karlsson men allt som går att vaska fram är av intresse.
Skulle även vilja ha fup:ar och domslut rörande Hampus Hellekant (en av Björn Söderbergs mördare)...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!