Någon vänlig själ som kan hjälpa mig? Söker efter fupen gällande mannen som mördade en bekant i frillesås 2009. GM kallades tydligen "Gunnar i höla" och offret "Mats i höla". Det är allt jag vet. Jag fick nämligen veta precis att jag bor i huset där det hände...
Jag undrar om det finns nån vänlig själ som kan hjälpa mig med denna Fup?
Händelsen, som BT tidigare berättat om, inträffade en sen natt i slutet av september.
Polisen var på plats på en krog i Borås sedan man fått uppgifter om att flera mobiltelefoner stulits inne i lokalen. I samband med det kom en man fram till en av poliserna och berättade att en annan man visat upp narkotika inne på toaletten.
Den misstänkte pekades ut och polisen tyckte att han verkade påverkad. Två patruller tog mannen åt sidan och visiterade honom.
– Han uppträdde mycket nervöst, skriver en av poliserna i ett pm.
I boråsarens fickor hittade polisen påsar med amfetamin och en större mängd kontanter. Senare upptäckte man även en våg i hans jacka.
En analys visade att narkotikan vägde över 20 gram.
Mannen, som är i 30-årsåldern, var villkorligt frigiven och hade fått lämna fängelset bara fem dagar tidigare.
– Det skulle inte bli såhär. Jag skulle bara ut och festa och sedan så spårade det, säger han i förhör.
Boråsaren förklarade att han tagit amfetamin och druckit alkohol – han hade därför inte så många minnen från kvällen.
Narkotikan som hittades på honom hade han hämtat tidigare och den var för eget bruk.
– Grejen var att jag precis hade muckat.
Mannen sitter häktad sedan händelsen och åtalas nu för narkotikabrott och ringa narkotikabrott.
Senast redigerad av sweet69 2016-10-17 kl. 11:21.
Söker äldre Fuppar där Lotta Rudholms mördare Martin Jonsson är tilltalad, bla gällande grov kvinnofridskränkning,misshandel,olaga hot etc. av Th*rese Dah*berg
det ser ut som någon gått loss på ett tangentbord å tryckt på allt som finns. bara siffror å bokstäver hur som helst. jag har en skärmdump. går det att lägga den här?
det ser ut som någon gått loss på ett tangentbord å tryckt på allt som finns. bara siffror å bokstäver hur som helst. jag har en skärmdump. går det att lägga den här?
En liga tillverkade enorma mängder vattenpipstobak i Malmö och polisen slog till 2/3 2011.
"I ärendet har det förekommit sammarbete mellan Ekobrottsmyndigheten, länskriminalpolisens aktionsgrupp och skatteverket, säger ekobrottsåklagare Per G Hansson".
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!