Hej!
Jag söker FUP angående Nathalie Rönnqvist målnummer B 1938-03 (Sundsvall/Njurunda).
Jag har mailat fram och tillbaks med Tingsrätten i Sundsvall men de är inte särskilt hjälpsamma.
Är det någon som har FUP i detta fall eller kan hjälpa mig med hur man får tag i den?
Tackar
Är inte förvånad att de inte är särskilt hjälpsamma då brottsmål gallras efter fem år. Det du efterfrågar är 12 år gamla handlingar. Det ska finnas ett arkiv där man eventuellt kan få tag på handlingarna.
Söker FUP i det så kallade "broöppnings-målet", där polisen beslutade om öppning av en bro utanför Enköping, för att stoppa en smitande bilist som sedermera kraschade ner i vattnet. Uppsala tingsrätt mål B2750-13.
Någon som har en FUP samling eller liknande på narkotikabrott ? Kan vara allt från försäljning, innehav, inköp osv...Har läst dom flesta jag hittat i tråden, tkr det är oerhört intressant att se hur farbror blå spanar, leder sina förhör mm.
Söker FUP i det så kallade "broöppnings-målet", där polisen beslutade om öppning av en bro utanför Enköping, för att stoppa en smitande bilist som sedermera kraschade ner i vattnet. Uppsala tingsrätt mål B2750-13.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!