2012-03-09, 10:57
Medlem
HjarterDams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackplastic
Kort fråga, är det i regel magstarka bilder i dom rapporter som läggs upp här eller är dom censurerade? Har förstått att vissa är ute efter just dessa bilder men jag undviker dom helst.

På senare tid så är det sekretessbelagt och finns då inte med i protokollen. Dock så kan det finns några enstaka där man på håll ser offret.

Fråga här innan du öppnar så är det garanterat någon som svarar.
2012-03-09, 17:10
Medlem
Skulle någon kunna säga i vilka av dom rapporter som lagts upp som det finns obehagliga bilder (dvs. bilder på offret)? Jag såg att det fanns en sådan bild i den rapport som gällde Pernilla (Anders Eklund) är det fler såna bilder i den rapporten eller den som gäller Engla?

Jag hoppas att detta inte räknas som OT men jag skulle som sagt vilja undvika obehagliga bilder och det är svårt att veta om det finns några innan man väl har sett dom.
2012-03-09, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackplastic
Skulle någon kunna säga i vilka av dom rapporter som lagts upp som det finns obehagliga bilder (dvs. bilder på offret)? Jag såg att det fanns en sådan bild i den rapport som gällde Pernilla (Anders Eklund) är det fler såna bilder i den rapporten eller den som gäller Engla?

Jag hoppas att detta inte räknas som OT men jag skulle som sagt vilja undvika obehagliga bilder och det är svårt att veta om det finns några innan man väl har sett dom.

Vad jag vet finns det bara obehagliga bilder på Pernilla, Lottie Nilsson (Vollsjömordet) och Caroline Stenvall.

Sen tycker jag heller inte om bilderna från mordet på Susan Sallinen även om inga bilder finns på kroppen.
2012-03-09, 20:37
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djbruin
Vad jag vet finns det bara obehagliga bilder på Pernilla, Lottie Nilsson (Vollsjömordet) och Caroline Stenvall.

Sen tycker jag heller inte om bilderna från mordet på Susan Sallinen även om inga bilder finns på kroppen.
Det är mycket blod på de bilderna. Det finns mycket blod också på bilderna i FUP från åtalet om mord på Marina Johansson i Spekeröd. Men inte heller där finns några kroppsdelar.
2012-03-09, 20:40
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crimescene
FUP om mordet på Peter Ivarsson? Åtal precis väckt.
https://www.flashback.org/sp36098240 om du har missat.
2012-03-10, 13:45
Medlem
greatbodys avatar
Någon som har FUP:en till denna?
https://www.flashback.org/t885997
2012-03-10, 18:18
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det är mycket blod på de bilderna. Det finns mycket blod också på bilderna i FUP från åtalet om mord på Marina Johansson i Spekeröd. Men inte heller där finns några kroppsdelar.
Jag har inte sett FUP:arna, men en fågel viskade att det finns hemska bilder i FUP från dubbelmordet i Arboga och mordet på Elin K i Göteborg.
2012-03-13, 12:37
Medlem
Zezzys avatar
Någon som har FUP:n för Pernilla Hellgren mordet?
2012-03-13, 12:52
Medlem
AnnaMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zezzy
Någon som har FUP:n för Pernilla Hellgren mordet?

Jag har! Ska bara hitta nån bra sida att lägga upp den på.

Edit:
Huvudprotokoll
http://www.mediafire.com/?3by04sb43rwn5cc

Tilläggsprotokoll
http://www.mediafire.com/?y07j14pchf1q7pa
Senast redigerad av AnnaM 2012-03-13 kl. 13:02.
2012-03-14, 17:49
Medlem
Kan NÅGON vara snäll o lägga upp FUP morden i Oasen2 (Södertäljenätverket)
2012-03-14, 23:22
Medlem
ngn som har FUP till Mattias Flink (massakern i Falun) eller Tore Hedin (seriemördare, Skåne, mitten av 1900-talet)?
2012-03-16, 14:47
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C20rules
En länk funkar inte, men det är bara tilläggsprotokoll. Finns inte själva FUP:en?
Mordet på Anna Lindh Förundersökningsprotokoll

Protokoll, Innehållsförteckning, sid 1-313 PDF 10,0 MB
Protokoll, Sid 314-497 PDF 10,0 MB
Protokoll, Sid 498-727 PDF 8,9 MB

Innehåller inga otäcka bilder

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här