Ingen som har koll på FUPen ang misshandeln av T.Deogan samt misshandeln av busschauffören samma kväll?
Dvs huliganuppgörelsen som tragiskt skördade Sveriges första dödsfall inom fotbollsvåld.
Mvh
Jag skulle vilja ha ut alla handlingar gällande målsnumret B 3717-14 . Försökte att få ut det via tingsrätten, men eftersom att materialet är så pass omfattande så tillkommer det en kostnad enligt avgiftsförordningen - som visade sig vara ett flertal hundra kronor. Därför testar jag lyckan här istället.
Jag skulle vilja ha ut alla handlingar gällande målsnumret B 3717-14 . Försökte att få ut det via tingsrätten, men eftersom att materialet är så pass omfattande så tillkommer det en kostnad enligt avgiftsförordningen - som visade sig vara ett flertal hundra kronor. Därför testar jag lyckan här istället.
/W
Ange gärna vad målet handlar om så är det lättare att kolla om den finns i "arkivet"
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!