Jag gör ett försök men dylika utredningar ligger, nästan, alltid under sekretess. Man kan, vilket jag kommer att göra, begära en sekretessprövning, och då får man ut det domaren vill släppa. Vilket inte brukar vara något matnyttigt.
Jag gör ett försök men dylika utredningar ligger, nästan, alltid under sekretess. Man kan, vilket jag kommer att göra, begära en sekretessprövning, och då får man ut det domaren vill släppa. Vilket inte brukar vara något matnyttigt.
Söker FUP/Dom:
"En tonåring från Märsta har dömts till ungdomsövervakning i åtta månader efter att ha ertappats med en kulsprutepistol i samband det uppmärksammade fallet när en taxi stoppades med vapen på väg till Märsta"
märsta.nu
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!