2011-01-11, 20:00
Medlem
deckardrottningens avatar
Citat:
Mannen är misstänkt för att ha erbjudit alkohol eller cigaretter i utbyte mot sexuella tjänster av sex olika barn vid olika tillfällen. Bland annat ville 28-åringen ha samlag eller nakenbilder på de minderåriga. Vid ett tillfälle försökte han få fyra barn att tillfredsställa honom sexuellt i utbyte mot alkohol. Alternativt skulle de posera nakna för honom.
http://www.barometern.se/nyheter/kalmar/28-aring-forsokte-kopa-sex-av-barn%282240520%29.gm

Det verkar ju som dom misslyckats bevisa att han lyckats, utan bara kunnat bevisa att han försökt. Är det nån här som bor i Kalmar som vet om det "snackas" på stan om denna man... han lär ju vara välkänd bland yngre tjejer.
Vilka internetsidor hittade han tjejerna på?
Citera
2011-01-11, 20:06
Medlem
Idioter det finns.

Hittills endast en liten notis i Aftonbladet:
http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article8395455.ab
Citera
2011-01-11, 20:18
Medlem
borderlinegirls avatar
Hoppas någon vet vem det är. Han förtjänar inte att leva.
Citera
2011-01-12, 05:35
Bannlyst
Aftonbladet skriver....Åtalas för försök till barnsexköp.

För det första så är det 18 års gräns här på FB. Hur många fjortisar finns det inte här?

Jag är idag 46 år gammal. Hade någon kallat mig för ett barn förutom mina föräldrar när jag var 13/18 år så låg personen illa till. Hade denna lag funnits när jag var ung om att man inte får ha frivillig sex med varandra oavsett åldersskillnad så hade jag varit inlåst på livstid vid detta laget.

Självklart låg jag inte med "barn" men ja, tjejer under 15. Och allt var alltid frivilligt.

Idag som 46 åring skulle jag aldrig vilja ha sex med en fjortis, jag har idag egna barn i den åldern. Men om någon av mina döttrar vill ha sex med en äldre "kille" så lägger jag mig inte i det.

Skulle det däremot som rubriken säger att en "gubbe" försöker ge sig på fjortisar "barn" så skulle jag agera. Idag har Sverige den högsta % i världen när det gäller våldtäkter. Och det beror på den nya lagen.

Med den nya lagen så innebär det att en 17 åring blir dömd för våldtäkt när han och den 14 åriga flickvänen är överens att ha sex med varandra.
Citera
2011-01-12, 11:33
Medlem
deckardrottningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moneygkspoker
Med den nya lagen så innebär det att en 17 åring blir dömd för våldtäkt när han och den 14 åriga flickvänen är överens att ha sex med varandra.

Nu var det ju en 28-åring som försökte betala 4 barn för gruppsex, vilket är "lite" värre.
Citera
2011-04-01, 23:47
Medlem
Det är Robert Rosen.
Det som kommit fram om honom är bara toppen på ett isberg.
Han har under väldigt många år sökt kontakt med unga tjejer via Lunarstorm,msn m.m.
Hur länge han erbjudit saker för att få det han vill har jag dock noll koll på.

Han har träffat en ny tjej efter att förra dumpade honom, är tydligen väldigt kär och dom ska gifta sig i sommar.MEN detta har alltså pågåt efter han träffat detta giftesmatrialet.

Hans blivande fru var hemma när polisen kom för att hämta Robert och hans datorer,telefoner m.m
Trots det verkar inte bröllopet vara inställt. Hans sambo kan m.a.o inte ha mycket mer innanför pannbenet än Robert själv.

Han är extremt manipulativ och har alltid varit..så skulle inte förvåna mig om han lyckats få sin sambo att tro att allt bara är påhitt.

Han har precis blivitt dömd till 75 dagars samhällstjänst...erkänt vissa saker och blånekat till andra, skyllt på att någon använt hans oskydade nätverk.
Citera
2011-04-03, 02:24
Medlem
MrsMagoos avatar
Frågar då om han bor i hop med en M*.
Citera
2011-04-03, 19:56
Medlem
Ja det gör han.
Citera
2011-04-04, 01:23
Medlem
MrsMagoos avatar
http://sv-se.facebook.com/people/Robert-Ros%C3%A9n/588005907

Kan inte låta bli att hänga ut den här jävla grisen.
Citera
2011-04-04, 20:08
Medlem
Känner du honom?!
Citera
2011-04-06, 11:13
Medlem
Betydligs avatar
Urk!. Är du säker på att det är Robert Rosèn?. Vet bara vem personen är inte mycket mer, finns det mer info?
Citera
2011-04-06, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betydlig
Urk!. Är du säker på att det är Robert Rosèn?. Vet bara vem personen är inte mycket mer, finns det mer info?

100%

Skulle aldrig outa någon i en så pass allvarlig sak utan att vara helt säkert.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in