2011-01-11, 17:32
Medlem
Efter en jävligt stor miss från ett inkassobolag har jag nu felaktigt en bet. anm. om man slår upp mej på ratsit.se

hos UC har jag den inte. Men tydligen så kan inte inkassobolgate kontakta de som ligger bakom ratsit eller ens skicka uppgifter om dementin som blev.

Jag måste ha en bil. en någorlunda bra bil och behöver då en redigare summa pengar. jag HAR ekonomin att betala av per månad. Men kreditkollar som görs på mej blir ju avslag direkt.

jag skulle kunna tjäna 1 miljon i månaden och jag skulle ändå inte få låna (varför man nu skulle vilja det med en sådan inkomst)

Finns det INGENSTANS man kan få lån eller måste man gå till maffian eller ngt? Eventuellt nån som kan stå på ett billån åt mej som jag betalar. jag har inga föräldrar i livet....
Citera
2011-01-11, 17:35
Medlem
testa sveadirekt.se
tror dock att räntan är skyhög.
Citera
2011-01-11, 17:44
Medlem
kollat med bluestep?
www.bluestep.se
Citera
2011-01-11, 17:48
Medlem
paerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philipsss
Eventuellt nån som kan stå på ett billån åt mej som jag betalar.

Jag kan
Senast redigerad av paerra 2011-01-11 kl. 17:52.
Citera
2011-01-11, 18:02
Medlem
Vad spelar det för roll om du har en anmärkning hos Ratsit när du inte har någon hos UC? Trots allt lär en överväldigande majoritet av kreditgivare använda sig av UC framför Ratsit.

Vidare kanske det bör tilläggas att du förmodligen gör bäst i att köpa en gammal bil för runt: 10.000kr om du är hänvisad till de mindre nogräknande bolagen och bita i det sura äpplet. Om det nu är så surt egentligen...
Citera
2011-01-11, 18:03
Medlem
Gå till en riktig bank, be att få prata med någon och förklara hur läget ser ut, ge dom alla uppgifter dom behöver så att dom förstår att det var en felaktig betalningsanmärkning så ska det nog lösa sig.

Om dom inte ger med sig så är det ju bara att spara ihop pengarna du behöver. Hur svårt är det egentligen?
Citera
2011-01-11, 19:27
Medlem
Snacka med din bank. Om du har en fast inkomst och klarar ränta och avbetalningar på lånet så bör det inte vara omöjligt. Gå in på banken och tala med dem.
Citera
2011-01-11, 20:54
Medlem
Chillas avatar
Ge Money bank borde inte vara omöjliga...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in