• 1
  • 2
2011-01-11, 15:56
Medlem
rooys avatar
Fr att det jag skrev stmmer. Duktiga spelare har hgre timln som spelare n som coacher samtidigt som fler coachade fiskar gr pokern mindre profitabel p sikt. Vad r det du inte frstr?
Citera
2011-01-11, 18:21
Medlem
Du menar att Phil Galfond, Brian Hastings m.m. r vrdelsa fiskar ? Du borde nog googla p poker skola och lra dig poker frn brjan kra du.
Citera
2011-01-11, 18:31
Medlem
rooys avatar
S du har hittat ett gng knda spelare som tjnar pengar p coachning. Som sagt, du r inte frst p bollen, och varken du eller dina coacher r knda. Googla p "poker skola"? Jissess vad det r svrt det hr med srskrivningar.
Citera
2011-01-11, 18:55
Medlem
Nu pratade vi vl poker? Inte srskrivningar ? Eller brjar de bli jobbigt fr dig? haha..
nej du ja klarar mig allt coachar redan 10 pers privat. Och ja r inget fullblodat proffs..
Men tack fr ditt std.
Citera
2011-01-11, 19:27
Medlem
rooys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spaxxish
Nu pratade vi vl poker? Inte srskrivningar ?

Med tanke p att du inte har svarat p en enda sak on topic s borde du inte snacka.
Citat:
Ursprungligen postat av Spaxxish
Eller brjar de bli jobbigt fr dig? haha..

Mycket jobbigt. S jobbigt att jag from nu lgger min energi p vettigare trdar. GL med din sajt.
Citera
2011-01-11, 19:45
Medlem
Kul projekt. Lycka till! Personligen s r jag lite skeptisk d SNG tappar mycket i populritet och det redan finns etablerade sajter som nischat in sig p SNG.

Ska ni kra p Svenska eller Engelska?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in