Har under en viss tid funderat på om jag skulle ha snaggat istället för lugg nu.
Men på senare tid, så har jag märkt att mitt hårfäste sitter ganska högt upp.
Pannan är ca. 1 - 1.5cm mindre än ett normalstort långfinger, har även lite bilder jag kan ladda upp på hur det ser ut nu, och vill då veta om jag ser någorlunda bra ut i snagg, kolla gärna hur mitt huvud är format m.m, och berätta sen hur det verkar.
OBS!: Notera att jag har haft mössa på mej, brukar inte ha sån här frisyr i vanliga fall.
Går med samma funderingar då jag är less på att fixa frillan för jobbet varje dag men då får jag exakt samma funderingar. Senast man snaggade sig var ju under lumpen och det var ett tag sedan..
Men som personen innan mig sa, enda vägen är nog att testa
Går med samma funderingar då jag är less på att fixa frillan för jobbet varje dag men då får jag exakt samma funderingar. Senast man snaggade sig var ju under lumpen och det var ett tag sedan..
Men som personen innan mig sa, enda vägen är nog att testa
Är du rädd för att du har för högt hårfäste också?
Och ja.. till sommaren så kommer det vara riktigt härligt med snaggat.
Vet inte vart ni skribenter bor, men tänk på att det faktiskt blir kallare med snagg.
Dock så förstörs ju ingen frilla av mössa.
Testa för fan, asskön.
Dock jävligt kefft när håret växt till den grad att man inte kan göra något med det, fast det är för långt för att det ska se ut som snagg.
Vet inte vart ni skribenter bor, men tänk på att det faktiskt blir kallare med snagg.
Dock så förstörs ju ingen frilla av mössa.
Testa för fan, asskön.
Dock jävligt kefft när håret växt till den grad att man inte kan göra något med det, fast det är för långt för att det ska se ut som snagg.
Är man snaggad är dock risken överhängande att man ser ut som ett cancerbarn i mössa.