NETR,
Netrevelation
Ett litet bolag noterat på First North som till 100% livnär sig på taxinäringen. NETR tillhandahåller system som administrerar taxibokningar. Förra vintern gjorde NETR sitt bästa kvartal någonsin och mycket talar för att den stränga vintern plus en kraftig ekonomisk tillväxt ytterligare spär på möjligheten för bolaget att för första gången på mycket länge visa svarta siffror.
Fredagens stängningskurs: 0,10 kr. Senaste tiden har aktien sjunkit och mer än halverats från ATH. Förmodligen bottnade kursen på 0,08 kr häromveckan.
För den intresserade, kom ihåg att handel med aktier sker på egen risk. Jag ser dock en enorm uppsida i detta papper då flera mindre investerare nog inte vågar sitta utan en chanspost i NETR med tanke på taxinäringens uppsving.
För er som tvivlar på mig, här är mitt förra, likväl mitt första aktietips på FB:
https://www.flashback.org/t1384656
I denna tråd diskuteras enbart Netrevelation. Jag sätter ingen målkurs eller period för denna rek (i motsats till förra tråden om Precise Bio där jag var mycket specifik) utan håll koll, detta kan bli en mycket bra affär på relativt kort sikt.