Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-09, 14:32
Medlem
jonte-malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omtanksam
Nästan.
Bor du i skåpet eller??
Vadå, vill du flytta in eller din jävla kebab!?

Svensk 90-talsklassiker som man måste ha sett.

Vill du flytta in din jävla kebab eller?! Undrar hur många gangstrar den filmen har fostrat, måste vara en del.
Citera
2012-03-09, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Tackar ödmjukast för det långa svaret!
En oralsex-scen med Flinck kan man ju klara sig utan, scenen lät rätt hemsk. Måste ändå säga att jag tyckte riktigt bra om denna film! Tror inte heller att det var meningen att det skulle bli så 100% seriös, och ja betydligt bättre än Stockholmsnatt (som skapades av någon Televerks-kampanj har jag för mig )
Skådespelarna är ju som gjorda för rollerna. Flinck är väl i stort sett sig själv. Jonas Karlsson är skön i denna film. Enda av hans filmer som han faktiskt gör en bra insats i. Och Liam har väl suttit på kåken ett antal gånger och säkert inte för sista gången
Snicksnack , liam satt En gång visserligen en 10-års volta för ökända värdentransportrån .Vad får dig att tro att han kommer sitta igen? Han verkar ytterst skötsam i dagsläget.
Citera
2012-03-09, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte-malmo
Vill du flytta in din jävla kebab eller?! Undrar hur många gangstrar den filmen har fostrat, måste vara en del.
Ja , förmodligen massa filmen går i arv från generation till generation min 14-årige kusin kan liksom jag de viktiga replikerna i filmen .
Citera
2012-03-09, 17:50
Medlem
bästa repliken är ju på nattklubben när servitören frågar "mina herrar, vad får det lov att vara" och Flincken då svarar "skit i den där jävla artighetsfrasen, fyra flaskor bubbel snabbt som bara in i helvete, skynda för fan!"
Citera
2012-11-22, 02:57
Medlem
senhackarens avatar
Vad fan ska du med böckerna till? Din jävla pundare. Ska du använda dem till och torka arslet med eller?

Och torsten Flinck själv knarkar ju regelät, hela skallen full av tjack och cocks i hela filmen,
Citera
2012-11-22, 12:01
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Vad fan ska du med böckerna till? Din jävla pundare. Ska du använda dem till och torka arslet med eller?

Och torsten Flinck själv knarkar ju regelät, hela skallen full av tjack och cocks i hela filmen,

"Du rör inte mina böcker, hör du det, du rör inte mina böcker!!"

Fan man måste ha sett sökarna hundra gånger som liten.
Man kunde den utantill i princip. Bästa scenen är när dom är hos porrgubben och Torsten trycker upp en anjovis (?) i näsan på honom.
Citera
2012-11-22, 14:59
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
"Du rör inte mina böcker, hör du det, du rör inte mina böcker!!"

Fan man måste ha sett sökarna hundra gånger som liten.
Man kunde den utantill i princip. Bästa scenen är när dom är hos porrgubben och Torsten trycker upp en anjovis (?) i näsan på honom.

Den där snubben behövde nog inte sniffa fitta på ett tag.

Torsten avslutar med att lägga pistolen mot snubbens skita och säga. Fram med pengarna, andras så ska plugga dig i daimkrysset. FRAM MED DEM!!!!!!!
Citera
2012-11-22, 15:02
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Den där snubben behövde nog inte sniffa fitta på ett tag.

Torsten avslutar med att lägga pistolen mot snubbens skita och säga. Fram med pengarna, andras så ska plugga dig i daimkrysset. FRAM MED DEM!!!!!!!

Underbara minnen. Det måste vara Torstens höjdpunkt i karriären.
Han spelar (?) så jävla bra. Jonas Karlsson spelar bra som en sunkig pundare också.
Någon annan nämnde någon servitör som Torsten skriker åt.
Drar han inte till med något i stil med "Din lilla fikonrumpa" eller liknande?
Citera
2012-11-22, 18:37
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Underbara minnen. Det måste vara Torstens höjdpunkt i karriären.
Han spelar (?) så jävla bra. Jonas Karlsson spelar bra som en sunkig pundare också.
Någon annan nämnde någon servitör som Torsten skriker åt.
Drar han inte till med något i stil med "Din lilla fikonrumpa" eller liknande?

Jag tror det var Jocke som sa din lilla fikonrumpa till den stackars servitören, men innan så sa Torsten. Skipa artigheten och hit med fyra flaskor champange för fan Och Gurra satt och garvade som vanligt specielt då Torsten virade in alla glas och flaskor efter några andra i en duk, som han kastade allt åt helvete. Grash
Citera
2012-11-22, 21:17
Medlem
ragingcows avatar
Citat:
Jag tror det var Jocke som sa din lilla fikonrumpa till den stackars servitören, men innan så sa Torsten. Skipa artigheten och hit med fyra flaskor champange för fan Och Gurra satt och garvade som vanligt specielt då Torsten virade in alla glas och flaskor efter några andra i en duk, som han kastade allt åt helvete. Grash
Innan det så knuffade Thorsten till en av ordningsvakterna då han tyckte att han stod lite i vägen, undra hur det skulle gå man uppträde likadant på nån krog i sthlm.
Citera
2012-11-23, 01:30
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Innan det så knuffade Thorsten till en av ordningsvakterna då han tyckte att han stod lite i vägen, undra hur det skulle gå man uppträde likadant på nån krog i sthlm.

Kompanistryk på bakgården av hord anabolaätande agra vakter
Citera
2012-11-23, 07:57
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:

Så var det. Torsten uppträder väldigt nobelt och korrekt när han är ute och festar
Ännu trevligare blir han när han knäcker näsan med en skallning på en stackare som står och spelar ett flipperspel och har kul. Smack säger det bara, sen har han ansiktet fullt av blod.

Garva som fan när jag var mindre åt det nakna fyllot som sover i Jockes rum.
När hans morsa protesterar och tycker synd om han utbrister jocke
"Han kan väl gå och lägga sig i ett jävla sopkast där han hör hemma istället"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in