2006-02-22, 17:10
Medlem
_b0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xen1cal
När och var såg du den. Blodsbröder är inte sökarna 2 om det är den du syftar på. Hoppas på svar, vill ochzå se 2an, men tror knappast att den är ute än.

Det finns ingen "riktig" 2:a. Blodsbröder är en fristående Sökarna 2.
jag såg den idag på DVD, den släpptes idag och jag hade förbokat den.

Dom har också gjort 80% av Rebelz som är en fristående sökarna 3. Sa dom i extramaterialet.
Citera
2006-02-22, 17:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _b0
Det finns ingen "riktig" 2:a. Blodsbröder är en fristående Sökarna 2.
jag såg den idag på DVD, den släpptes idag och jag hade förbokat den.

Dom har också gjort 80% av Rebelz som är en fristående sökarna 3. Sa dom i extramaterialet.

Jag fick oxå hem den idag. hade förbokat på discshop.se......
ska kolla ikväll till lite gott käk och ett par öl
Citera
2006-02-22, 19:42
Medlem
Hans Castorps avatar
Inte kan väl professor Liam vara med i uppföljaren, han skakar väl galler? För övrigt är Sökarna en av filmsveriges absoluta höjdpunkter.
Citera
2006-02-23, 01:22
Medlem
_b0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hans Castorp
Inte kan väl professor Liam vara med i uppföljaren, han skakar väl galler? För övrigt är Sökarna en av filmsveriges absoluta höjdpunkter.

nää det gör han inte!
Citera
2006-02-23, 08:42
Medlem
Gordon Gekkos avatar
SKANDAL Filmen är cencurerad! Över 3min är bortklippt jämfört med orginalversionen
Citera
2006-02-23, 10:50
Medlem
BushwickBills avatar
Ohh fy fan vad den är bra, sitter och tittar igenom den nu igen hehe.

Förresten är det frida hallgren som spelar stina eller vad hon heter?

edit: fy fan vad styggt när nämnemannen i tingsrätten sitter och läser fantomen när ray och jocke är där hehe
Odödliga repliker i varje scen.
Citera
2006-02-23, 11:24
Medlem
Cineastens avatar
Ja det är Frida Hallgren som spelar "Jockes" syrra ja.
Citera
2006-02-23, 12:22
Medlem
Telefons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gordon Gekko
SKANDAL Filmen är cencurerad! Över 3min är bortklippt jämfört med orginalversionen

Jag reagerade också på det! Vart exakt är den klippt? Tänkte bara på att skallningen av snubben vid flipperspelet var bort.
Citera
2006-02-23, 15:29
Medlem
Gordon Gekkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telefon
Jag reagerade också på det! Vart exakt är den klippt? Tänkte bara på att skallningen av snubben vid flipperspelet var bort.
Fängelsescenen när dom spelar kort och Tony ska säga "Ska du med och spöa våldtäktsmannen? Va? Ska du med och spöa våldtäktsmannen du kanske gillar sådanna? Skulle inte tro det" Sen pucklar Jocke och Paolo på han på muggen samt "-Vilket äckligt läppstift du har..." *våldtäkt*-scenen är borta!
Citera
2006-02-23, 15:59
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gordon Gekko
Fängelsescenen när dom spelar kort och Tony ska säga "Ska du med och spöa våldtäktsmannen? Va? Ska du med och spöa våldtäktsmannen du kanske gillar sådanna? Skulle inte tro det" Sen pucklar Jocke och Paolo på han på muggen samt "-Vilket äckligt läppstift du har..." *våldtäkt*-scenen är borta!

Vaddå klippt vad snackar ni om? är det någon dvd verision ni snackar om?

Tv rippen är då inte klippt
Citera
2006-02-24, 19:39
Medlem
Cineastens avatar
Har ni sett det tämligen magra extramaterialet till Sökarna än? Kortfilmen Från gruset till ljuset visar en del scener från inspelningen av Sökarna 2 - Rebelz. Är det någon som med säkerhet vet hur det blir med den filmen?

Ska den släppas eller? Det gjordes ju någon film med trion Norberg, Fridell, Flinck tidigare men den släpptes aldrig för att filmbolaget ansåg att den var för usel. Är det den versionen man har spelat in nya scener till eller består Rebelz av helt nytt material? Ska den ens få premiär eller är projektet lagt på is?

Av scenerna i kortfilmen att döma verkar den iaf avsevärt mycket bättre än den undermåliga pissfilmen Blodsbröder.
Citera
2006-02-24, 20:06
Bannlyst
Sökarna é en häftig o cool svensk film,,, Diggar bananmannen (Brevbäraren) é gör ju filmen bäst=).
Visst spöket é ju rätt så overkligt, men det é en klassiker att se den=)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in