OBS ni får skratta bäst ni vill åt min okunskap i den här tråden, det är tydligen något som roar många att höra hur pass lite jag kan om datorer och teknik :P..
Jo jag köpte en ny dator för c:a 6 månader sen, en Asus laptop, och med köpet följde ju Windows 7 home premium. Datorn fungerade som en dröm, förvånad över hur pass snabb den var och lättanvänd.
Och i och med att man använde den så kom ju de automatiska uppdateringarna till windows, inga problem där, men sen en dag när den skulle installera en uppdatering så misslyckades den, men efter nästa omstart så hade den installerat och fixat det tydligen..
Och det är efter det här som jag tror att problemen började, det tar en evighet att starta datorn, den går genom uppstarten snabbt och så, men när den ska börja ladda skrivbordet börjar det ta riktigt lång tid.. Speciellt uppkopplingen till internet tar en j*vla massa tid..
Så min stora fråga är väl vad kan jag göra mer än att formatera? Jag är som sagt en total nolla på det här med datorer, så genomgående beskrivningar och många förslag vill jag gärna ha (jag hade ju lämnat in datorn, men känner att jag är så beroende av den och nu har jag ju ordnat det med alla program och sådant som jag vill ha så synd om de skulle försvinna..)
Tack på förhand