Har ett Microsoft Wireless Keyboard 1000 som vart utkopplat ett tag då datorn tillfälligt huserat i annat rum. Nu när jag kopplade in det o skulle skriva in användarnamn och lösen på spotify så märker jag att inget händer då jag trycker på tangenterna. Ingen bokstavstangent resulterar i nåt på skärmen. Men när jag trycker på "Insert" så kommer bokstaven "G", när jag trycker på "Scroll lock" så kommer "H"...
Hade liknande bekymmer med laptopen när jag kopplade i o ut det trådlösa i den. Men då var det 2 tangenter som återställde. Men vilken tangentbordskombination kan jag tänkas behöva trycka? Eller är det nåt annat som spökar?
Njet, ingetdera. Det var det första jag testade. Avståndet är detsamma som det var tidigare och batterina är bytta. Har testat söka drivrutiner, avinstallera och återinstallera.
Knappjäveln inunder... hade testat trycka på den utan framgång. Nu vart jag skogstokig och pressade in den stenhårt en längre stund. Vips så funkade det... jobbigt att vissa saker ska behöva lösas med en smula våld
Hej!
Undrar om någon vet hur man fixar ett konstigt problem: halva tangetbordet, högra sidan, på min laptop visar fel tecken. Siffror istället av bokstäver. När jag t ex trycker på L så blir det en trea, U så blir det en 4. Har någon haft samma problem?
Hälsn Sara
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!