2011-01-09, 02:49
Medlem
tjenare alla flashbackare!

Efter att ha hängt här länge utan att orka bli medlem så var jag tvungen nu.

Det är såhär att jag har flyttat till en nytt ställe och i ica nära butiken så jobbar en sjukt söt tjej och henne måste jag bara ha men grejen är de att jag är så jävla dålig på att ragga nykter och att svepa en kvarting sprit och gå dit as packad när hon sitter i kassan känns som ett dåligt alternativ.

Efter lite research så har jag fått veta att hon är ett år yngre än mig och till min stora förvåning singel så hur ska jag lyckas ragga upp henne på ett snyggt sätt utan att göra bort mig totalt?

tacksam för svar av både tjejer & killar.

Mod får gärna flytta tråden om den ligger fel
Citera
2011-01-09, 02:57
Medlem
BastuSvens avatar
Ta och skriv en lapp med något enkelt "Tycker du är riktigt vacker/söt/Snygg/ eller något som attraherar dig hos henne. Här är mitt nummer 07........ smsa/ring om du vill gå ut ........" och ge den till henne med pengarna eller bara ge den till henne.
Citera
2011-01-09, 03:00
Medlem
nuudies avatar
gå dit och handla något som ger ett bra intryck - passa på att gå dit när de är så lite folk som möjligt = ingen kö. Heja glatt, kallprata lite. Får du bra respons och inte bara ett mmm eller aahrå till svar så säg rakt ut att du "pinsamt nog" - kommit in och handla för hennes skull flera gånger eftersom hon är så fin etc etc. Antingen kommer hon ge bra respons och visa intresse eller bara se dig som en stalker. Lätt värt åh chansa ju!
Citera
2011-01-09, 03:00
Medlem
BastuSvens avatar
Annars kan du alltid göra såhär

http://www.youtube.com/watch?v=DfGof0Ld0qw
Citera
2011-01-09, 03:01
Medlem
SourTimess avatar
Försök att få igång en konversation med henne, kanske en fråga om någon vara som du har tänkt köpa, där du dessutom har tänkt ut ett roligt svar för att få konversationen att flyta på. Om du känner av en bra stämning där så kan du framföra en förfrågan när du känner att läget är rätt.
Citera
2011-01-09, 03:02
Medlem
Kokken87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BastuSven
Ta och skriv en lapp med något enkelt "Tycker du är riktigt vacker/söt/Snygg/ eller något som attraherar dig hos henne. Här är mitt nummer 07........ smsa/ring om du vill gå ut ........" och ge den till henne med pengarna eller bara ge den till henne.

Lite casual småsnack iaf jag brukar ha för mig med dem i kassan, sen lägg fram snyggt att få numret hennes på baksidan kvittot eller något.
Är det nära stängning och lite folk går det säkert att hänga kvar lite och snacka med na för att sedan få nummer.
Citera
2011-01-09, 03:02
Medlem
PostWhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BastuSven

Låter grymt, tror lätt det kan funka!
Citera
2011-01-09, 03:03
Medlem
Tips är att handla där när det är mindre folk. (:

Nu kanske jag låter som en hopplös romantiker, men..
Handla ganska mycket, och glöm att packa ner en vara, samtidigt som
du går mot utgången. Förhoppningsvis, så kommer hon ropa - ursäkta, men
du glömde en vara.. Gå dit med ett brett leende, tacka snällt och säg.
" Får jag bjuda dig på fika någon dag som tack? ".

Haha.. Som i filmen Hundtricket (tror det var så ) när Linus Wahlgren
glömmer en ketchupflaska, och det slutar i kaos. Askul.

Lycka till!
Citera
2011-01-09, 03:04
Medlem
Barréshs avatar
ist för att ta någon annans tips, var digsjälv.. de flesta gillar dig när du inte spelar, eller om du kan göra som mig, spela men vara så genomskinligt oseriös så det blir ett skämt är ganska bra isbrytare ;D
Citera
2011-01-09, 03:05
Medlem
Kokken87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss.blond
Tips är att handla där när det är mindre folk. (:

Nu kanske jag låter som en hopplös romantiker, men..
Handla ganska mycket, och glöm att packa ner en vara, samtidigt som
du går mot utgången. Förhoppningsvis, så kommer hon ropa - ursäkta, men
du glömde en vara.. Gå dit med ett brett leende, tacka snällt och säg.
" Får jag bjuda dig på fika någon dag som tack? ".

Haha.. Som i filmen Hundtricket (tror det var så ) när Linus Wahlgren
glömmer en ketchupflaska, och det slutar i kaos. Askul.

Lycka till!

Nice, det där låter också bra!
Citera
2011-01-09, 03:15
Medlem
Tack för snabba svar känns bra med lite respons!

Alltså de där med att vara sig själv har jag inga problem med inte heller att få tjejer men just att få kontakt sådär i vardagen är jag riktigt dålig på, man vet liksom inte vart man ska börja.

ska göra ett tappert försök imorgon om hon jobba vill säga och fortsätt gärna att ösa på med tips!
Citera
2011-01-09, 03:16
Medlem
flavourkids avatar
Spring in i glasrutan, spräck pannan och svimma.

Hur det ska hjälpa vet jag inte, med det lät roligt såhär på kvällskvisten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in