Citat:
Ursprungligen postat av Shades.
Jag är väl medveten om att jag kommer att bli bannlyst.
Skit samma. Jag visste att Flashback var rasistiskt men de upprätthöll på något vis ändå någon slags illusion om att vara för yttrandefrihet.
Alla som läser tråden jag skapade som en respons på den rasistiska tråden och besitter någon form av etik och moral inser att den tråd jag skapade borde inte raderats.
Det är mer än uppenbart att Kaiser Chief är en rasist som censurerar inlägg som stör hans rasistiska världsbild.
Hans agerande har gjort att Flashback nu officiellt är en rasistisk höger-extrem site.
Du blir kanske inte precis bannad för att du kritiserar en moderator..
Jag har däremot, som moderator, gett dig en tillsägelse för att ta diskussionen i I&I nyss.
OnT: din tråd var en mot-tråd. Synbart så. Dock har den bisarra "Negern sådan är han"-tråden ordentligt med frågeställning(ar) vilket din trådstart saknar. En mot-tråd som saknar ordentlig frågeställning blir med stor sannolikhet kastad oavsett vilken politisk ståndpunkt den intar.
Vilka trådar som behålls och raderas baseras absolut INTE på enskilda mods uppfattningar om moral och etik. Då hade det sett ganska annorlunda ut..
Jag vill, av uppenbara skäl, inte svara för Kaiser Chefs politiska uppfattningar, men jag är inte högerextrem, rasist eller nazist. Och jag hade också kastat din tråd i brist på tydlig frågeställning relaterat till I&I.
Att diskutera huruvida rasister är dumma i huvudet är inte per automatik perfekt för I&I. Och utan tydlig frågeställning så kastas den också.
För skojs skull och för dina egna emotionella stormars skull: vi kastar trådar dagligen. De flesta trådar är invandringskritiska. Tror du att det är flest invandringspositiva trådar som slängs.. ? Svaret är nej. Så släpp det och notera att du måste relatera tråden till I&I bättre, och ta med en tydligare frågeställning.