Hej allesammans!
Har tyvrr rkat ut fr ngot som aldrig har hnt tidigare, att ett operativsystem inte gr att installera ordentligt.
Har testat installera tv olika Windows 7 Ultimate p en PC med dessa specifikationerna:
Intel Q6600 - processor
Asus P5E (tror jag) - moderkort
Asus 8800 GTX 768 mb- grafik
4 gb DDR2 -ram
2x Samsung 500gb HD
Bda operativsystemen jag har testat att installera har varit utav 64 bitars version.
http://thepiratebay.org/torrent/6052...(December_2010
samt en annan torrent som jag tyvrr inte har lnken till.
Jag gr som jag alltid har gjort, brnner ISO:n till en DVD skiva med hjlp utav PowerISO. Stter skrivningshastigheten p maximalt (vilket jag hoppas man skall?) Startar om systemet och bootar frn DVD skivan, allt gr bra so far. Sen gr det ngot s fruktansvrt lngsamt att man nstan vill starta om datorn igen, men sklart gr jag inte det. Datorn har betett sig lite olika med dom tv olika nedladdningarna utav Windows 7. Ena gngen s verkade allt g utmrkt tills datorn skulle starta om fr att frbereda sig fr sitt frsta anvndande, men d kommer man inte lngre n att man ser Windows loggan.
Nu r jag inte s hajj p det hr med 64 bitars eller 32, Om processorn stdjer 64 det vet jag inte men om den nu inte stdjer det kan det vara en frklaring varfr det har gtt t pipan bda gngerna nu?
Skulle ven uppskatta om ngon hade kunnat lnka en Windows 7 Torrent som ni vet fungerar.
Tack p frhand! smile