2011-01-08, 21:00
Medlem
MrDDDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Nu får TS hålla oss uppdaterade om det blivit lugnt.

Det känns väldigt mer fridfullt här nu. Ska hålla er uppdaterad igenom så snart jag märker av något igen
Citera
2011-01-09, 23:03
Medlem
sök annars in till något tvprogram! tror det är kostnadsfritt
Citera
2011-01-10, 06:38
Medlem
MrDDDs avatar
God morgon

Har nu varit helt lugnt och fridfullt i min bostad de senaste 2 nätterna
Citera
2011-01-11, 07:02
Medlem
Kill bills avatar
Flera personer övernattar i en liten etta på markplan. En ritar i köket. Hur gamla är ni? Hur pårökta är ni?
Citera
2011-01-11, 09:41
Medlem
MrDDDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kill bill
Flera personer övernattar i en liten etta på markplan. En ritar i köket. Hur gamla är ni? Hur pårökta är ni?

Är "halv trappa" upp så att säga men ändå första våningen så inte marknplan, ca 2 meter ifrån fönsterkanten ner till marken. Åldrarna på folket här har varit mellan 16-22 och jag har redan skrivit att ingen har hållit på med droger i min lägenhet eller varit påverkade av droger.
Citera
2011-01-13, 23:16
Medlem
MrDDDs avatar
Inatt kom någon av de tillbaka. Har mina misstankar om vilken av andarna det är som är tillbaka och inte för det första insett att han är död och för det andra att han aldrig har bott i min lägehet. Han bodde i grannlägenheten, han kan spöka för de istället

Men men, får se om jag kan köra ut honom igen eller om jag behöver hjälp igen.
Citera
2011-01-14, 00:27
Medlem
MrDDDs avatar
Efter tydlig och bestämd utskällning så valde anden att lämna min bostad, blev fly förbannand när han inte lyssnade samt flög igenom mig och min polare. Inte okej, men nu är det ännu en gång frid i mitt hem
Citera
2011-01-14, 01:31
Medlem
Alltings avatar
Skäll på dem och säg att om de ska hålla till i din lägenhet så får de inte synas eller sprida negativ energi.

Annars är det bra att använda metoden att det inte är verklligt det som inträffar. Sluta "tro" att det är övernaturliga händelser för det är tron på att det är på riktigt som lyfter fram dessa energier.

Jag ser skuggor i min lägenhet rätt ofta, någon gång gick en glasskål sönder och jag upplevde "ber om ursäkt det ska inte hända igen" som en projektion.

De lever väl på en annan våglängd eller så, men det fungerar mycket bra att INTE tro på dem för då försvinner ur synfältet. Din hjärna är kapabel till mycket.

Du kan också välja att fajtas med dem, sända aggressiv energi - kom då! Jag ska göra erat liv surt om ni härjar omkring i min lägenhet.... du har kapacitet att jaga ut dem, bara du tror på det till hundra procent.
Citera
2011-01-14, 10:09
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDDD
Efter tydlig och bestämd utskällning så valde anden att lämna min bostad, blev fly förbannand när han inte lyssnade samt flög igenom mig och min polare. Inte okej, men nu är det ännu en gång frid i mitt hem

Inga droger säger du?
Citera
2011-01-14, 10:19
Medlem
MrDDDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allting
Skäll på dem och säg att om de ska hålla till i din lägenhet så får de inte synas eller sprida negativ energi.

Annars är det bra att använda metoden att det inte är verklligt det som inträffar. Sluta "tro" att det är övernaturliga händelser för det är tron på att det är på riktigt som lyfter fram dessa energier.

Jag ser skuggor i min lägenhet rätt ofta, någon gång gick en glasskål sönder och jag upplevde "ber om ursäkt det ska inte hända igen" som en projektion.

De lever väl på en annan våglängd eller så, men det fungerar mycket bra att INTE tro på dem för då försvinner ur synfältet. Din hjärna är kapabel till mycket.

Du kan också välja att fajtas med dem, sända aggressiv energi - kom då! Jag ska göra erat liv surt om ni härjar omkring i min lägenhet.... du har kapacitet att jaga ut dem, bara du tror på det till hundra procent.

Har mina misstankar om vilken av spökena som var på besök och han är inte så lätt att ignorera när han gör så det blir en tryckande heta i lägenheten så vi får huvudvärk, går igenom oss så vi ryser i hela kroppen samt låser upp min ytterdörr. Men förklarade för honom att han inte var välkommen. "Du är inte välkommen, ut!" och efter 15 minuters bråk så drog han.

Citat:
Ursprungligen postat av Kill bill
Inga droger säger du?

Är fortfarande anti droger så det skriker om det så nej, inga droger
Citera
2011-01-14, 12:57
Medlem
RoastTheToasts avatar
Själv har jag full förståelse med TS. Men jag tycker du ska undvika bråka med dessa väsen. Tala om lungt och stilla för "det" nästa gång att detta är din lägenhet och att han tränger sig på. Vill han vara här får han det så länge han visar respekt för dig. Funkar ofta ganska effektivt. Och att vara polare med en ande är ju lite awesome faktiskt.

Bodde för en tid sen på en gård i skogen och hade mycket påhälsningar. Hörde steg då jag var ensam hemma, hörde dörren öppnas och stängas i stallet samt steg då jag stod och ryktade hästarna. Jag trodde det var en kompis och började prata, men fick inget svar. Fatta att jag fick hjärtat i halsgropen!

men det skummaste var nattgästen. Jag bodde i ett litet uthus med verkstad på undervåningen och en liten lägenhet på övervåningen, och varje natt i säkert en vecka började det dunsa av steg på timmergolvet där nere. Det knarrade i trappan och skramlade av verktygen. Tillslut fick jag nog, att bli väckt tre varje natt av ett vimsigt spöke blev för mycket. Så jag skrek ut hela min jävla frustration och bad sedan vänligt med bestämt spöket att dra åt helvete.

Sedan dess har bara några enstaka saker flyttat på sig, som om att det inte vill bli bortglömt
Citera
2011-01-14, 13:08
Medlem
MrDDDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoastTheToast
Själv har jag full förståelse med TS. Men jag tycker du ska undvika bråka med dessa väsen. Tala om lungt och stilla för "det" nästa gång att detta är din lägenhet och att han tränger sig på. Vill han vara här får han det så länge han visar respekt för dig. Funkar ofta ganska effektivt. Och att vara polare med en ande är ju lite awesome faktiskt.

Bodde för en tid sen på en gård i skogen och hade mycket påhälsningar. Hörde steg då jag var ensam hemma, hörde dörren öppnas och stängas i stallet samt steg då jag stod och ryktade hästarna. Jag trodde det var en kompis och började prata, men fick inget svar. Fatta att jag fick hjärtat i halsgropen!

men det skummaste var nattgästen. Jag bodde i ett litet uthus med verkstad på undervåningen och en liten lägenhet på övervåningen, och varje natt i säkert en vecka började det dunsa av steg på timmergolvet där nere. Det knarrade i trappan och skramlade av verktygen. Tillslut fick jag nog, att bli väckt tre varje natt av ett vimsigt spöke blev för mycket. Så jag skrek ut hela min jävla frustration och bad sedan vänligt med bestämt spöket att dra åt helvete.

Sedan dess har bara några enstaka saker flyttat på sig, som om att det inte vill bli bortglömt

Anden som spökade inatt var med stor sannolikhet en man som i livet bodde i lägenheten bredvid, han var en väldigt agressiv person med het temprament, ansåg att han alltid hade rätt även när han hade fel samt var psykiskt instabil. Detta gör att även som ande så förstår han inte eller vill inte förstå att detta inte är hans bostad därför fick jag säga till honom väldigt bestämt att han skulle härifrån. Försökte även få honom att inse att han skulle gå mot ljuset, dock osäker om det var dit han gick men men.

Har redan 2 skyddsandar samt min väns 2 andar och 1 demon så räcker och bli över med spökvänner för tillfället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in