2011-01-08, 05:50
Medlem
Frankiees avatar
Jag säger bara Ettan!
Citera
2011-01-08, 10:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SilentBleeding
Det där med banansmak lät väldigt intressant! Vad tyckte du om den smaken då? Jag har sett att Catch har gjort någon snus som smakar kaffe och vanilj, men har aldrig vilja lägga pengar på tråkigt snus som catch.

Nej catch är för jävla torrt :/
Jadu, banan var inte riktigt min grej. Har aldrig gillat banansmak i någonting, speciellt inte i snus men tänk alla smaker man kan testa själv

Enda problemet är att snusen ska ligga i 70 grader i 5 dygn
Citera
2011-01-08, 14:55
Medlem
SilentBleedings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponni
Nej catch är för jävla torrt :/
Jadu, banan var inte riktigt min grej. Har aldrig gillat banansmak i någonting, speciellt inte i snus men tänk alla smaker man kan testa själv

Enda problemet är att snusen ska ligga i 70 grader i 5 dygn

Ja det verkar vara en massa tid man måste lägga ner på om ska tillverka snus. Enligt mina egna erfarenheter så får alltid snusen så konstig konsistens och blir svårt att "baka". Har hört att om man kör med potatismjöl istället för vanlig mjöl så ska snusen bli lite fastare. Har du någon aning om detta?
Citera
2011-01-08, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SilentBleeding
Ja det verkar vara en massa tid man måste lägga ner på om ska tillverka snus. Enligt mina egna erfarenheter så får alltid snusen så konstig konsistens och blir svårt att "baka". Har hört att om man kör med potatismjöl istället för vanlig mjöl så ska snusen bli lite fastare. Har du någon aning om detta?

Jag vet att många har problem med att få det fuktigt, dock vet jag inte hur man löser det
Finns en stor tråd om att tillverka snus, finns massor som tillverkar där så du kan ju fråga dem
Citera
2011-01-08, 15:29
Bannlyst
V2 Tobacco som gör thunder snus osv ska snart lansera ett med Cola smak, fick email om det.
Citera
2011-01-08, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capy
oden lakrits, oden kanel, julesnus, skruf tranbär, jakobssons ice fruit, LD salmiak

LD salmiak är verkligen att rekommendera om man gillar lakris! grymt god
Citera
2011-01-17, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frankiee
Jag säger bara Ettan!

Yah mon

OnT: Skit i snuset och tugga i dig en påse godis då. Fjant.
Citera
2011-09-05, 20:18
Medlem
Kurtwaldherlsons avatar
Köpte LD salmiak idag. Otroligt god salmiak smak men man får ändå den där fina snus smaken som många vill ha.
Citera
2011-09-05, 22:43
Medlem
Här om dagen när jag satt på bussen öppnade en flicka sin snusdosa, det luktade magiskt. Massvis med mint. Någon som vet vad denna snusen kan heta? Känner mig tvungen att testa den!

Tacksam för svar!
Citera
2011-09-05, 23:13
Medlem
perhammars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flip86
Här om dagen när jag satt på bussen öppnade en flicka sin snusdosa, det luktade magiskt. Massvis med mint. Någon som vet vad denna snusen kan heta? Känner mig tvungen att testa den!

Tacksam för svar!

Du vill alltså testa tjejsnus, mkaaaay.

Catch mint finns säkert.
Citera
2011-09-06, 00:55
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurtwaldherlson
Köpte LD salmiak idag. Otroligt god salmiak smak men man får ändå den där fina snus smaken som många vill ha.

Ibland kan det ju som sagt vara ganska gott med smaksatt snus som omväxling och då lär ju LD Salmiak fungera bra. Nu har jag inte prövat snuset själv men vill gärna göra det då jag älskar salmiak.
Citera
2011-09-06, 01:34
Medlem
Ko.i.kukens avatar
catch har mint, lakrits och eucalyptus http://www.svensktsnus.se/sv/produkter/Catch/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in