In kommer du nog i varje fall som helst, men innan 18.00 r det 90 spnn fr intrde. Drefter 320, s beroende p hur stor plnbok du har...
Evenemanget p Facebook har ver 1800 anmlda deltagare - vilket jvla drag det lr bli.
180 r det vl efter kl 18? ska kpa grna kortet fr 189 d jag ska se Alice cooper i juli ocks. Men om man vill hamna hyfsat nra scenen d? borde man vara dr typ innan 17?
180 r det vl efter kl 18? ska kpa grna kortet fr 189 d jag ska se Alice cooper i juli ocks. Men om man vill hamna hyfsat nra scenen d? borde man vara dr typ innan 17?
Du har nog rtt i det. I vilket fall som helst, s tror jag att 17 rcker. Jag tnkte trilla in ngon gng innan kl. 6 och sedan kka och dricka lite inne p omrdet.
gr det att kpa annat n lttl p grna lund? Ska bli riktigt kul att se flogging molly live, hrt frn kompisar att de r ett riktigt kul band att se live. Hur r det med platser p grna lund, det r vl stplatser?
Kollade tidigare setlists frn Mollys andra spelningar. Det ser jvligt bra ut. The Likes Of You Again, What's Left of The Flag, Revolution, Swagger och s vidare. Inte srskilt mycket frn Speed of Darkness som tur r.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!