• 1
  • 2
2011-03-18, 13:20
Medlem
Jahaa..s avatar
http://www.englishshop.se/art-1.asp?id=153&iPageID=3
Citera
2011-03-18, 17:02
Medlem
Hallickpappas avatar
Problemet med Arla och milkos vidriga Bananmjölk var att en var fullproppad med massa Aromer och konstgjorda smakämnen istället för god/riktig banan så banansmaken blev liksom "fel".
Skickade i mig enorma mängder bananmjölk på Bali=botade vilken bakfylla som helst!
Citera
2011-03-19, 18:16
Medlem
Diablesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klurifax
Arla tillverkade bananmjölk och jordgubbsmjölk vad jag kan minnas. Har dock inte sett det i affären på nåt år.

Kommer ihåg att deras bananmjölk var helt ok. Sen fanns det en variant som skulle vara "tropisk" i smaken. På förpackningen var det en bild på Arla-kossan som svingade sig i en lian.. Den rörde jag aldrig. Mjölk och tropisk smak går säkerligen inte ihop.
Citera
2011-03-20, 18:52
Medlem
Vill erinra mig att jag för inte alls länge sedan sett mjölkdryck med banansmak på min lokala icabutik. Det var i småtetror och vet inte av vilket märke tyvärr...
Citera
2011-04-13, 18:59
Medlem
Zawaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vixmix
Bols banan och mjölk smakar precis som arlas gamla bananmjölk, något att njuta av på en fredagskväll!
Får faktiskt instämma i att Bols Crème de Banana blandat med mjölk smakar väldigt likt Muu-mjölk banan.
Citera
2011-04-13, 19:09
Medlem
Blanda en tredje del Pisang Ambon med resten mjölk, blir skit god bananmjölk, jag lovar! En av mina favoriter
Citera
2011-07-24, 13:44
Medlem
MissSweetnesss avatar
Jag har hittat en liten mini tetra med sugrör bananmjök på COOP bäckebol i Göteborg, backa. Den är helt underbar och smakar som muu-mjölk. Men jag har inte sett den hos andra coop utan just den i göteborg. Så ni som bor i närheten har tur ;D
Citera
2011-07-24, 19:02
Medlem
Som någon tidigare nämnde, finns en del asienbutiker som du kan kika i.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in