Citat:
Ursprungligen postat av DRPOE
Scabies?
Har inga utslag. Så nej, det tror jag inte.
Citat:
Ursprungligen postat av Plastbunker
Är du kall om fötterna?
Njae, inte oftare än alla andra.
Citat:
Ursprungligen postat av Utterfan
Har du köpt nya stumpor med nytt sorts tyg? kan vara så att du är allergisk mot själva tyget i sig, om du har nya strumpor med nytt tyg, byt tillbaka till dom med tyget du använda innan.
Om det inte slutar skulle jag personligen söka upp en expert inom ämnet.
Annars kan du gå på en fotmassage, gjorde tjejen förut och det gjorde susen.
Jag har samma sockar som alltid.. skulle vara konstigt om det var något sådant! Haha, ja det är underbart med fotmassage!
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Har haft samma sak fast i ett halvår men det har gett sig nu, men visst är det skönt när man tar något som har en hård kant och drar med på fotsulan? så jäkla skönt men fotsulan blir så jävla varm efter det

Du, det finns inget bättre! Haha..
Citat:
Ursprungligen postat av Sjögräs
Men smörjde du in det efteråt? Och skrubba inte för mycket, du irriterar ju huden! Sprickor och småsår kliar också som satan.
Och går du på någon medicin?
Och annars, har du små "miniblåsor" vid fötterna? För det får jag ibland, och jag tror att det har med att man svettas/får minimala blåsor pga att fötterna skavts mot något, och det kliar som in i helvete.
Nej, det gjorde jag inte iof. Men det kliar mest liksom "mellan" sidorna där det blir hårt. Alltså i mitten av foten, på det mjuka.
Citat:
Ursprungligen postat av Duramater
Hmm... Mja. Jo, jag har lite krypningar och sånt ibland om jag har suttit still för länge t.ex. Men inte riktigt så överdrivet som sidan beskriver!