Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2011-01-07, 12:09
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sasson
fröken stå och vänta i pissregn och 4+ grader på en langare som kommer 5 timmar efter utsatt tid med 0.3g utblandad skit för 500 kronor och som sedan kräver att du bjuder på hälften, eftersom han varit schsst och hjälpt dig, och sedan komma hem (till din sketna pundarkvart) och inse att du inte kan få något rus eller ens abstinenslindrig av dina varor eftersom ersättningspreparatet Subutex som du tog igår när du var som mest desperat blockerar effekten av heroin i en jävla vecka. Henne traffade jag idag...

Därför det e mycket bättre att handla sina droger på nätet med dagens bekvämligheter så slipper man denna typ av problem'

Till TS läs på lite om olika droger och se vad som passar din personlighet, folk gillar överlag antingen uppåt eller neråt droger, själv är jag en klar neråt person men alla är olika.
hallucinogener är väl egentligen varken eller så där e det väl mest ifall man skulle gilla hallucinationer och förändrat tänkande.
Citera
2011-01-07, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Därför det e mycket bättre att handla sina droger på nätet med dagens bekvämligheter så slipper man denna typ av problem'

Till TS läs på lite om olika droger och se vad som passar din personlighet, folk gillar överlag antingen uppåt eller neråt droger, själv är jag en klar neråt person men alla är olika.
hallucinogener är väl egentligen varken eller så där e det väl mest ifall man skulle gilla hallucinationer och förändrat tänkande.

Ska han handla horse på internet?
Citera
2011-01-07, 13:32
Medlem
bbloms avatar
Om du inte har några större problem med psyket så kan jag tipsa om cannabis och svamp. Ty de bästa drogerna enligt mig. Man känner sig jordnära och harmonisk på något sätt. Beroendefaktorn är inte heller hög, speciellt inte på svamp. Cannabis är det enklare att bli psykiskt beroende på men om du har lite karaktär ska det gå bra.

Sen är givetvis opiater och stimulantier riktigt underbart ibland. Men där ska man vara försiktig och det är inget jag kan rekommendera som nybörjardroger. Du bör känna ditt sinne innan och veta hur stark/svag missbrukarpersonen inom dig är. Vill nog påstå att du helst bör strunta i dessa grupper. Ganska lätt att bli fast på dessa, i alla fall opiaterna. Sen får du tänka på att detta skrivs genom mina ögon, men jag försöker hålla det såpass objektivt jag kan.
Citera
2011-01-07, 20:31
Medlem
wsbs avatar
Kokain är nog den bästa drogen i längden. En av få droger som går att ta på helgerna/till fest utan större konsekvenser. Folk säger att det är beroendeframkallande, men i min värld ska det mycket till för att man ska sitta och snorta dagarna i ända och skita i allt. Då ska man vara rockstjärna eller alternativt liknande jobb där man faktiskt kan vara hög på jobbet utan direkta konsekvenser.
Citera
2011-01-08, 02:38
Medlem
Traxdatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IgorPascking
LSD verkar fränt.....

http://www.youtube.com/watch?v=EWjteKYxIM8&feature=related

dont do it
Citera
  • 2
  • 3