2011-01-08, 00:02
Medlem
snuptiks avatar
Syns GHB/GBL? Gabapentin? Kava kava? (ska funka lite halvdant enligt en polare som drack det en del pa philipinerna)

Dom alla ar GABA-droger som inte borde synas ivf.
Citera
2011-01-09, 11:04
Medlem
Sajmishs avatar
ghb kan synas upp til 8 timmar efter vad jag vet, men dem andra syns inte, gabapentin däremot ger inget annat än dålig mage däremot har ja nu lyckats gräva fram lite krypton vilken verkar funka alldeles utmärkt som ångestdämpande
Citera
2011-01-09, 12:14
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Hur är det med sonata? Det är väl den svagaste "z-drogen" och den är väl inte klassad som narkotika?

Möjligt att jag har fel, men jag har för mig att den var omgärdad av en "något mildare klassificering" än övriga sk "z-droger" och även bensodiazepiner.

Det stämmer, den är inte klassad. Vet dock inte om det är något vidare drag i den.
Citera
2011-01-09, 12:21
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sajmish
ghb kan synas upp til 8 timmar efter vad jag vet, men dem andra syns inte, gabapentin däremot ger inget annat än dålig mage däremot har ja nu lyckats gräva fram lite krypton vilken verkar funka alldeles utmärkt som ångestdämpande

Opioider är är ett universalmedel mot ångest, depression samt allmänn livsleda.
Skulle däremot inte rekommendera krypton som val av opi.
Citera
2011-01-09, 17:01
Medlem
Sajmishs avatar
Anledningen att ja sa krypton var för att de inte syns på up vilket var de jag var ute efter
Citera
2011-01-11, 14:03
Medlem
Sajmishs avatar
Nån som vet nån shop med imovane btw? pma gärna har lite andra sköna shops att byta med
Citera
2011-01-11, 17:02
Medlem
Saevuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Hur är det med sonata? Det är väl den svagaste "z-drogen" och den är väl inte klassad som narkotika?

Möjligt att jag har fel, men jag har för mig att den var omgärdad av en "något mildare klassificering" än övriga sk "z-droger" och även bensodiazepiner.

Tyvärr säljs inte sonata längre på svenska apotek, då det vart något problem med leveratören.
Citera
2011-01-11, 18:13
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Det stämmer, den är inte klassad. Vet dock inte om det är något vidare drag i den.

Att den är oklassad är ju en enorm fördel i sig självt och låg potens kan man ofta hjälpa upp genom att höja dosen.

Jag tycker nog inte man ska rynka på näsan åt sonata, den kan väl inte vara så väldigt mycket svagare än stilnoct/zopiklon?

Citat:
Ursprungligen postat av Saevus
Tyvärr säljs inte sonata längre på svenska apotek, då det vart något problem med leveratören.

Måste väl gå att beställa från utlandet, ganska riskfritt dessutom om den nu är oklassad.
Citera
2011-01-11, 19:28
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

GHB/GBL syns inte på pissprov.
Citera
2011-01-13, 13:38
Medlem
Sajmishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
GHB/GBL syns inte på pissprov.

det finns speciella stickor för gbl/ghb vilka visar ämnet upp till 8 timmar.

ska såfort ja kommer på namnet på tillverkaren skicka länk
Citera
2011-01-13, 14:15
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
det finns speciella stickor för gbl/ghb vilka visar ämnet upp till 8 timmar.

ska såfort ja kommer på namnet på tillverkaren skicka länk

Ja för det vill jag gärna veta, för har aldrig hört någon som pissat positivt på gobbe utan det måste skickas till ett speciellt labb för att hitta det.
Citera
2011-01-13, 16:26
Medlem
Sajmishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Ja för det vill jag gärna veta, för har aldrig hört någon som pissat positivt på gobbe utan det måste skickas till ett speciellt labb för att hitta det.

ska skicka tillverkare när ja kommer på men sålänge

http://www.snpf.org/Artiklar/Otillb%...ed%20brott.htm

dock jäääävligt ovanliga stickor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in