2011-01-06, 19:28
Bannlyst
Tja,

Har 11gig på hårddisken av 92gb. Grejen är att jag har inga spel förutom World of Warcraft installerad och behöver den nya patchen men den får ju inte plats. Behöver 15gig för att den ska få plats och jag har 11gb.

Har provat Diskrensaren@Windows XP, om den komprimerar filer så vinner jag 30gig säger den, fast det tar för lång tid. Finns det något program som man kan göra det emd eller något som går fort?

Mvh
Citera
2011-01-06, 19:30
Medlem
d0pefishs avatar
Köp en ny / till hårddisk, eller så får du ha lite tålamod och köra på komprimeraren
Citera
2011-01-06, 19:44
Medlem
DavidStHubbinss avatar
Lessen, då finns bara en sak kvar att göra. Du får kasta porren också
Citera
2011-01-06, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DavidStHubbins
Lessen, då finns bara en sak kvar att göra. Du får kasta porren också

Har ju redan tagit bort allt typ..

Aja, detta sög ju
Citera
2011-01-06, 21:34
Medlem
hasenfrasens avatar
Stäng av systemåsterställningen. Aktivera systemåterställningen efter patchen.
Citera
2011-01-06, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hasenfrasen
Stäng av systemåsterställningen. Aktivera systemåterställningen efter patchen.

Den är redan inaktiverad.
Citera
2011-01-06, 23:18
Medlem
Töm papperskorgen om du inte gjort det redan!
Citera
2011-01-07, 00:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Thuggis
Töm papperskorgen om du inte gjort det redan!

Också redan gjort.. :P
Fan, finns nog bara 1 alternativ till.. Komprimera Filer. Lär ju ta år.. OCh datan blir helt knas om den står på utan användning..

Datorn låter, men det kommer ingen bild. Sen om jag klickar på "reboot" knappen så står det vid bootup något sånt här "system boot failure insert system disk and press enter". Men om jag drar ur sladden o startar den, då funkar den.. Skitskumt.

Någon som vet vad felet ligger? Hårddisken som ballar ur eller?
Citera
2011-01-07, 01:45
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woopidoo
Också redan gjort.. :P
Fan, finns nog bara 1 alternativ till.. Komprimera Filer. Lär ju ta år.. OCh datan blir helt knas om den står på utan användning..

Datorn låter, men det kommer ingen bild. Sen om jag klickar på "reboot" knappen så står det vid bootup något sånt här "system boot failure insert system disk and press enter". Men om jag drar ur sladden o startar den, då funkar den.. Skitskumt.

Någon som vet vad felet ligger? Hårddisken som ballar ur eller?
Det finns en modifierad version av Diskrensaren som är jävligt mycket bättre än den inbyggda i XP. Däremot låter det skumt allt du skriver. Det finns också ett program som grafiskt visar vad som tar plats på disken, kan fan inte komma ihåg vad det heter Återkommer.

Edit: det var inte det här jag menade men man kan ju testa: URL Edit2: kolla kommentarerna på den sidan också.

Edit3: det var den här jag tänkte på: URL

Edit4: läste inte att du hade problem att starta, det kan mycket väl vara så att du faktiskt har en halvdefekt hårddisk. Men testa verktyget Spacemonger och den andra jag länkade. Annars kostar en hårddisk bara ett par hundringar...
Senast redigerad av crillecrille 2011-01-07 kl. 01:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in