2009-02-07, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunnis
Vet nån var man kan få tag på den vanen som man kör inbrott med? man behöver den bilen för att kunna gö det och jag har ingen anning vart den finns parkerad :S

Drunkpunk, hur längt har du kommit?

Den vanen finns vid de där lägenheterna på andra sidan vägen mot den där flickvännen med den antika bilen, eller helt enkelt på andra sidan CJs hus har jag för mig, vid den lägenheten längst bort tror jag den står parkerad inne på gården.
Jag har i varje fall för mig detta, går väl lätt att undersöka antar jag.
Citera
2009-02-07, 15:33
Medlem
Hunniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suddet
Den vanen finns vid de där lägenheterna på andra sidan vägen mot den där flickvännen med den antika bilen, eller helt enkelt på andra sidan CJs hus har jag för mig, vid den lägenheten längst bort tror jag den står parkerad inne på gården.
Jag har i varje fall för mig detta, går väl lätt att undersöka antar jag.

tack har hittat den, den var du tvärs över gatan från gymmet
Citera
2009-07-13, 20:48
Medlem
Läthers avatar
Igen som råkar veta var man kan få tag på detta spel till xbox. Går ju inte att köpa i Sverige på marketplace . Och jag är inte villig att betala 700 som en sida sålde det för

Edit: Hade tur och hittade när jag sökte lite hårdare
Senast redigerad av Läther 2009-07-13 kl. 21:03.
Citera
2009-07-26, 23:40
Bannlyst
Någon som har klarat av att hitta alla tags? Jag har tagit 35 nu men jag har aldrig hittat alla även fast jag har spelat det sen det kom ut. Det är först nu som jag har börjat leta efter alla tags.
Citera
2009-07-27, 00:12
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OMGClayAiken
Någon som har klarat av att hitta alla tags? Jag har tagit 35 nu men jag har aldrig hittat alla även fast jag har spelat det sen det kom ut. Det är först nu som jag har börjat leta efter alla tags.

Kolla på Gamefaqs. 9 ggr av 10 finns all info man behöver där och jag hittade vid snabb sökning denna som borde hjälpa rätt bra: GameFAQs: Grand Theft Auto: San Andreas (PC) Tag Locations Map by dark52
Citera
2009-07-27, 02:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Kolla på Gamefaqs. 9 ggr av 10 finns all info man behöver där och jag hittade vid snabb sökning denna som borde hjälpa rätt bra: GameFAQs: Grand Theft Auto: San Andreas (PC) Tag Locations Map by dark52

Tackar
Citera
2009-08-09, 14:41
Bannlyst
Nån som vet vad man ska göra för att kunna köra uppdraget hos Wuzi? Får alltid upp "You need some more practice under water before you can do this mission".
Citera
2009-08-09, 14:43
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aventura
Nån som vet vad man ska göra för att kunna köra uppdraget hos Wuzi? Får alltid upp "You need some more practice under water before you can do this mission".

Bli bättre på att simma?
Citera
2009-08-09, 15:42
Bannlyst
Citat:

Gissa 3 gånger ? eller vafan NEJ NEJ NEJ är du trög ? Spelet är redan så jävla simpelt så varför ska vi göra det så mkt lättare för dig ? Allt du behöver veta om uppdragen och diverse skit i spelet får du ju alltid reda på under spelets gång ? Det är ju inte så att spelet är klurigt och man inte får instruktioner ?

You need some more practice under water before you can do this mission

Säger väll allt ? DU ska träna under vattnet ?ganska självklart om man kan engelska ? Men du kanske inte kan engelska för du var ett skabbigt särfall i skolan ?
Citera
2009-08-09, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BenganUtanK
Gissa 3 gånger ? eller vafan NEJ NEJ NEJ är du trög ? Spelet är redan så jävla simpelt så varför ska vi göra det så mkt lättare för dig ? Allt du behöver veta om uppdragen och diverse skit i spelet får du ju alltid reda på under spelets gång ? Det är ju inte så att spelet är klurigt och man inte får instruktioner ?

You need some more practice under water before you can do this mission

Säger väll allt ? DU ska träna under vattnet ?ganska självklart om man kan engelska ? Men du kanske inte kan engelska för du var ett skabbigt särfall i skolan ?

Well, du kanske glömde och ta dina lugnande tabletter? Jag undrar just detta eftersom jag redan har fullt i lungkapacitet.
Citera
2009-08-09, 18:52
Bannlyst
Citat:
Well, du kanske glömde och ta dina lugnande tabletter? Jag undrar just detta eftersom jag redan har fullt i lungkapacitet.

Jo men du måste ha spenderat en viss tid under vattnet. Är det så att du kanske fuskat dig till full lungkapacitet?
Citera
2009-08-09, 19:44
Bannlyst
Citat:

Nej jag var bara sur för något ovanligt dumt sen så såg jag ditt tröga inlägg så gick jag berserk på tangentbordet..

men iaf om du nu har full lungkapacitet som du säger så borde ju uppdraget gå att starta, oavsett om du har fuskat till dig det eller inte..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in