2004-12-29, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man iblan´d
Om hundra r ja.......

Det kommer ut Juni 2005 fr PC och XBOX.
Citera
2004-12-30, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zolidznake
Det kommer ut Juni 2005 fr PC och XBOX.

Det var ju det jag sa, om hundra r........
Citera
2004-12-30, 11:27
Bannlyst
Kan sga till alla er som tycker att ni borde komma till nsta bana att man kommer till San Fierro efter 28-31 STORYLINE MISSIONS , men fr att klara ut spelet till 100% mste man gra alla uppdrag, och d r det 36-42 nnting. Sen att spelet r s stort tycker jag inte r en s bra sak, tar ju s lng tid att ta sig fram o tillbaka . Men jag har nnu inte kommit p hur man rnar affrer osv? Om ngon kan har lyckats med det kan ni ju skriva hr , frresten r det vldigt hftigt att man kan gra inbrott, och ack s kul det r , men sen ett litet minus r bilarna, tycker dom r s himla sega. Men, ni har nog sett ngra Lowriders ka runt? Fr er som inte mrkt det kan ni trycka R3 och dra den t olika hll fr o gra tuffa grejer, men iallafall s kan ni ju sno en Savanna och ka till Willowfield (finns en Savanna p en parkering dr) sen ker ni runt lite s kommer ni hitta ett garage, k in dr och VIPS s kan ni styla lowridern! Ni kan ju stta in lite fetare Hydraulics, och om ni, som jag, tycker att bilarna r fr sega, STT IN LITE NITROUS OXIDE!!! Tryck p L1 sen fr att dra igng den, glhf!
Citera
2004-12-31, 11:20
Medlem
ToastBoys avatar
Jag knner nd att San Andreas passar bttre till ps2 n Pc men det r kanske bara fr att jag lirade gta3 till ps2, men jag har planer p att kpa ett xbox och sg att dem skulle slppa San Andreas i juni om jag inte minns fel.

[quote=jolcool]Men, ni har nog sett ngra Lowriders ka runt? Fr er som inte mrkt det kan ni trycka R3 och dra den t olika hll fr o gra tuffa grejer, QUOTE]

Var det inte ett uppdrag i brjan d man var tvungen att anvnda R3 fr att bounca med en lowriderbil?
Citera
2004-12-31, 12:01
Medlem
Jaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraJag
Se bara till att frsta skottet per tavla trffar s r det lika ltt som de andra... Allts inte skjuta fr tidigt

S rtt s rtt men ak47 r ju fan nnu vrre. Brjar lessna rtt rejlt p det hr uppdraget... Nej nu mste jag skjuta ngra snutar s jag blir p bttre humr.
Citera
2008-12-12, 17:13
Bannlyst
spela sa-mp det e sanandreas men multiplayer
Citera
2009-01-10, 21:36
Medlem
Nn som vet ngot fusk fr att ppna alla stder eller klara alla uppdrag?
Vill helst inte ladda ner trainers
Citera
2009-01-10, 22:45
Moderator
MondoBizarros avatar
OT raderat.
Bra bumpar har vi inga problem med och knner ni tveksamhet s skicka en RP s tittar vi p det.

/Mod
Citera
2009-01-11, 01:48
Medlem
PaiN i Stugan^s avatar
San Andreas mste vara ett av de f spelen som jag har spelat ver 100 timmar p.
Otroligt kul bara att cruisa runt p
Citera
2009-01-11, 12:17
Medlem
Smidvarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Access
Nn som vet ngot fusk fr att ppna alla stder eller klara alla uppdrag?
Vill helst inte ladda ner trainers

Du kan ladda ner en save som redan har klarat alla uppdrag istllet fr en trainer. http://www.ggmania.com/cheat.php3?cheat=11146 dr har du en.
Vad har du emot trainers frresten?
Citera
2009-01-11, 15:14
Citat:
Ursprungligen postat av PaiN i Stugan^
San Andreas mste vara ett av de f spelen som jag har spelat ver 100 timmar p.
Otroligt kul bara att cruisa runt p

Hller med, efter att ha lirat klart GTA IV tnkte jag fortstta med mitt San Andreas lir men det r helt snder nu

Antar att jag kommer bli tvungen att installera om det, har moddat snder det.
Citera
2009-01-11, 15:40
Bannlyst
Jag spelar GTA SA MP (multiplayer) dagligen sedan r 2006.

http://www.sa-mp.com/ Roligare spel och som r GRATIS r svrt att hitta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in