Citat:
Ursprungligen postat av AlexOnTop
gnälltext
Vad folk ska gnälla om rökning hela tiden! jag är inte själv rökare men jag var det ett tag. Tycker folk ska få röka var dom vill sålänge man inte röker i någons hus mot personens vilja. Vissa lokaler och butiker borde också undvikas. Annars ska folk få göra som dom vill. Jag förstår inte ens hur folk kan vara så känsliga mot rök att dom får ont i huvudet etc.
OM du ska bli skadad av passiv rökning så är det om du bor med en rökare och ofta är runt omkring honom. Om han röker inomhus så hjälper det ännu mera att få skador av passiv rökning. Du blir inte skadad av passiv rökning om du går förbi en rökare eller skakar hand med någon som har rökt tidigare, det är bara din klena inbillning.
Under mina 6 år som rökare hade jag kunnat respektera sådana personer som dig men eftersom ni klagade så mycket och var så himla otrevliga mot mig
bara för att jag rökte så fick ni stå erat kast och bli ignorerade. Jag har en massa meningslösa anekdoter som jag kan dra när jag blev bortschasad från diverse ställen som jag stod och rökte på. Vissa gånger vek jag mig och flyttade men andra gånger så stod jag kvar bara för att djävlas mot sådana som dig.