2011-01-09, 21:44
Citat:
Ursprungligen postat av PeriodcTablware
Men h gud vad mysigt det r att bli tagen hrt
Ja precis. En trevlig fantasi om det r att man typ kraschar i Stilla Havet med ett flygplan och hamnar p en de dr det bor en hel stam med vrlstarka amazoner som var och en r lika stark som den mest vltrnade bodybuildern.
Dom upptcker att att en frmling anlnt till deras och att det r den sorten dom kan ha lite extra roligt med p kvllarna. S dom ger sig ut p jakt med nt (jag skulle vilja gra en porrfilm som fr heta Planet of the Amazones) fr att tillfngata mig. Jag springer genom skogen/djungeln medan dom fljer en hack i hl under en lng jakt. Till slut fngas man in och dras till grottan dr dom har sitt vernattningslger och sedan passar var och en p att njuta fullt ut av mig. Dom r ven spass vltrnade i fittan s dom kan klmma t ordentligt p bsta stllet och ibland s hrt att man gnyr.
S lnge man r deras bitch fr man mat och husrum hos dom. Varje dag dom kommer hem efter jakten p mat skall man betjna dom alla med fittslickning deluxe! Lyder man inte blir det smisk

Sen knullar dom en tills man somnar och r det helg s vaknar man p lrdagen med att en av dom fortfarande hller p fr att dom passat p hela natten nr dom r lediga

Sen fr man sitta i mitten medan alla sprutar sin fittsaft i ansiktet och efter hela en sjlv. Mnga gnger fr man svlja ox fr att ta till vara p det goda. Hamnade jag i den situationen skulle jag inte bry mig om att komma tillbaka till fastlandet igen utan jag skulle stanna kvar dr och tjna mina mstarinnor

Fan allts, jag nskar det fanns sna hr porrfilmer fr d skulle jag vilja se det