Skulle vilja privatisera hemsidor på firefox. om man typ skulle kunna fixa ett lösenord för att kunna gå in på en viss sida.
Har en tjejkompis som varje gång vi kommer hem till mig sitter hon på facebook i cirka 35-40 min då jag får sitta och vänta på att hon har chattat/kollat på bilder/gör den skit hon gör på facebook.
så jag skulle alltså vilja kunna göra så att bara jag kan gå in på facebook på min dator genom firefox!
hosts filen ligger i C:\Windows\System32\drivers\etc\
Öppna den med anteckningar å lägg till linjerna jag skrev förut, det blir omöjligt att ta sig in på facebook, när du sedan vill in ändrar du tillbaka så den såg ut som förut.
hosts filen ligger i C:\Windows\System32\drivers\etc\
Öppna den med anteckningar å lägg till linjerna jag skrev förut, det blir omöjligt att ta sig in på facebook, när du sedan vill in ändrar du tillbaka så den såg ut som förut.
*fnissar*
Citat:
Ursprungligen postat av JStiernspetz
… så jag skulle alltså vilja kunna göra så att bara jag kan gå in på facebook på min dator genom firefox!
hjälp mig!
Är det bara Facebook i kombination med Firefox som ska begränsas? Tänk om det lilla livet startar Safari eller Chrome då?
men du kommer då antagligen få upp någonting liknande "this site has been blocked, please enter your password". Vilket kanske inte är till så stor nytta? Det är väl samma sak som att bara be henne lämna datorn.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!